Pisma młodzieżowe: „13 Magazyn Nastolatki” w dół, zyskało „Bravo Girl”
Trzy z pięciu magazynów młodzieżowych, które ukazały się w lutym br., zanotowało spadki sprzedaży, najwięcej wśród nich stracił „13 Magazyn Nastolatki”. Najwięcej zyskało natomiast „Bravo Girl!”, a liderem pozostał dwutygodnik „Bravo”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że będący liderem zestawienia dwutygodnik „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) zanotował w lutym br. średnią sprzedaż ogółem na poziomie 179 630 egz. i stratę względem lutego ub.r. wynoszącą 17,14 proc.
Na drugie miejscu utrzymał się „Twist” (Wydawnictwo Bauer), który sprzedał się w liczbie 84 712 egz., notując spadek o 20,36 proc.
Na trzecią pozycję z czwartej przemieścił się także wydawany przez Bauera miesięcznik „Bravo Girl”, którego sprzedaż ogółem wzrosła o 8,13 proc. i wyniosła 80 916 egz. „Bravo Girl” zanotowało tym samym największy wzrost w rankingu. Trzeba jednak dodać, że w lutym br. tytuł ten był jeszcze dwutygodnikiem.
Największym spadkiem sprzedaży w rankingu dotknięty został zaś plasujący się na pozycji piątej “13 Magazyn Nastolatki” (Egmont Polska). Jego wynik poszedł w dół o 26,65 proc. i osiągnął poziom 41 727 egz.
Wirtualnemedia.pl | luty | |
ZKDP | 2012 | 2011 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Bravo | 179 630 | 216 799 |
Twist | 84 712 | 106 367 |
Bravo Girl | 80 916 | 74 835 |
Fun Club | 80 890 | 79 824 |
13 Magazyn Nastolatki | 41 727 | 56 889 |
Największy wzrost sprzedaży ogółem, wynoszący 28,13 proc. w lutym br. względem stycznia br. zanotował “Fun Club” (Wydawnictwo Bauer). Najwięcej zaś straciło “Bravo Girl” (-16,86 proc.).
Wirtualnemedia.pl | 2012 | |
ZKDP | luty | styczeń |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Bravo | 179 630 | 168 972 |
Twist | 84 712 | 69 697 |
Bravo Girl | 80 916 | 97 329 |
Fun Club | 80 890 | 63 129 |
13 Magazyn Nastolatki | 41 727 | 42 410 |
Dołącz do dyskusji: Pisma młodzieżowe: „13 Magazyn Nastolatki” w dół, zyskało „Bravo Girl”