Piwo Królewskie sponsorem Legii Warszawa przez kolejne trzy sezony
Grupa Żywiec i Legia Warszawa przedłużyły o trzy sezony umowę, w ramach której piwo Królewskie jest sponsorem klubu. Marka współpracuje z nim od 16 lat.
Od obecnego sezonu logo piwa Królewskie będzie eksponowany na rękawku koszulki meczowej Legii Warszawa. Nowa umowa pozwoli też na realizację kolejnych projektów i inicjatyw skierowanych do kibiców Legii i mieszkańców Warszawy.
- Sponsoring warszawskiego Klubu jest częścią długofalowej strategii marki i będzie kontynuowany przez kolejne trzy lata. W ramach współpracy marka obecna jest na stadionie, na koszulkach piłkarzy i wśród kibiców - mówi Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, dyrektor marketingu Grupy Żywiec, właściciela marki Królewskie. - Wraz z Klubem i jego fanami celebrujemy osiągnięcia sportowe drużyny. Aktywnie promujemy też Klub i naszą współpracę na rynku - opisuje.
- Współpraca z Królewskim to przykład bardzo wyjątkowej w polskim sponsoringu sportowym relacji, która rozpoczęła się kilkanaście lat temu. Relacje między partnerami scalają nie tylko wspólne cele biznesowe, ale przede wszystkim tradycje i wartości blisko związane z Warszawą. Cieszymy się, że kontynuujemy umowę ze sponsorem, który w trudnych czasach, w jakich przyszło nam obecnie funkcjonować okazał swoje wyjątkowe zaangażowanie i wsparcie - komentuje Maciej Szewczyk, dyrektor B2B sales w Legii Warszawa.
W sezonie 2018/2019 Legia Warszawa zanotowała spadek wpływów sprzedażowych o 16,1 proc. do 92,65 mln zł oraz 29,8 mln zł straty netto (wobec 44,1 mln zł rok wcześniej). Zmalały przychody z biletów i karnetów, praw telewizyjnych i od sponsorów, a wzrosły z najmu. Klub mocno ograniczył wydatki na wynagrodzenia, a jego finanse poprawiły nieco dotacja i sprzedaż Sebastiana Szymańskiego.
Nowy sezon PKO BP Ekstraklasy rusza w najbliższy piątek, Legia gra też w eliminacjach Ligi Mistrzów.
Dołącz do dyskusji: Piwo Królewskie sponsorem Legii Warszawa przez kolejne trzy sezony