SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Biało-czerwone pozytywne szaleństwo pod okiem trenera Nawałki w reklamie Planeta Warka

Warka (Grupa Żywiec) wystartowała z kolejną odsłoną kampanii reklamowej przed piłkarskimi Mistrzostwami Świata w Rosji. Akcję z udziałem trenera Adama Nawałki przygotowują i realizują Agencja 2012, Film Produkcja, Lunapark, Ztudio&Burza, BSS Group, Xbrands, The Digitals, Roots oraz Starcom.

W najnowszej odsłonie kampanii "Planeta Warka" kibice przygotowują się do Mudialu w Rosji. Biało-czerwone barwy malują się na samochodach, domach, blokach, fani zakładają flagi i wspólnie, w radosnej atmosferze, szykują się do kibicowania naszej drużynie. Przygotowaniom towarzyszy piłkarski hymn, wykonywany do melodii z filmu „Siedmiu wspaniałych”. Wszystko pod czujnym okiem selekcjonera naszej drużyny - Adama Nawałki.

Spot emitowany jest w stacjach telewizyjnych. Komunikację wspiera cykl filmów „Drużyna na 5”, przygotowany przez twórców youtubowego kanału „5 sposobów na". Nowe odcinki pojawiają się w każdy piątek o godz. 18.

To kolejna odsłona przedmuniadlowej kampanii reklamowej „Warka biało-czerwoni”, rozpoczętej w drugiej połowie marca. Warka w ramach aktywacji dla kibiców przygotowała także loterię, w której do wygrania są biało-czerwone gadżety i piwo.

Nowy spot reklamowy wyreżyserował Maciej Kowalczuk, operatorem był Wojciech Zieliński, zrealizował go dom produkcyjny Film Produkcja, postprodukcję wykonał Lunapark, a za udźwiękowienie odpowiada Ztudio&Burza. Kreację komunikacji z udziałem Adama Nawałki przygotowała Agencja 2012. Opiekę menedżerską sprawują agencje BSS Group i Xbrand. Planowaniem i zakupem zajmuje się dom mediowy Starcom. Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiada agencja The Digitals, a wsparcie PR zapewnia agencja Rooots.

Dołącz do dyskusji: Biało-czerwone pozytywne szaleństwo pod okiem trenera Nawałki w reklamie Planeta Warka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl