Płatne posty z Google+ testowane na innych stronach (wideo)
Google wspólnie z Toyotą oraz Cadbury testuje w serwisie Google+ funkcję płatnych postów, które można osadzać na stronach www w ramach należącej do giganta sieci reklamowej.
Nowy format postów w serwisie Google+ ma pozwalać reklamodawcom na osadzanie ich w dowolnym miejscu na stronie www, w ramach systemu reklam Google. Użytkownik klikając na taki banner, nie zostanie przeniesiony do innej strony, ale zobaczy pływającą ramkę z konkretnym wpisem oraz dyskusją toczącą się poniżej.
W ten sposób marki mogą osadzać zarówno zwykłe wpisy, jak i zdjęcia, filmy czy nawet hangouty. Trafią one do sieci reklamowej, która aktualnie, jak podaje Google, liczy ponad 2 mln różnych witryn. Ma to zwiększyć nie tylko zaangażowanie użytkowników, ale też ułatwić im kontakt z marką oraz przyczynić się do większej liczby obserwatorów strony w Google+.
Google przeprowadza aktualnie testy nowego rozwiązania wspólnie z Toyotą oraz firmą Cadbury. Niebawem zostanie ono udostępnione szerszemu gronu reklamodawców.
Dołącz do dyskusji: Płatne posty z Google+ testowane na innych stronach (wideo)