Procter & Gamble najlepszym, Toyota najgorszym reklamodawcą
Stowarzyszenie Parents Television Council (PTC) uznało firmęProcter & Gamble za najlepszego telewizyjnego reklamodawcę.
PTC co roku opracowuje raport, w którym zamieszcza rankingreklamodowców oparty na tym jak często sponsorują oni rodzinneprogramy telewizyjne w porównaniu do programów zawierającychprzemoc czy profanację.
Za Procter & Gamble na liście najlepszych reklamodawcówznalazły się kolejno następujące firmy: Walt Disney Co., Ford,Unilever, Viacom, McDonald's, Johnson & Johnson,Schering-Plough, Coca-Cola oraz General Mills.
Tymczasem za najgorszego reklamodawcę PTC uznało firmę Toyota,za którą uplasowały się: General Motors, Limited Brands, PaylessSource, Vonage, Volkswagen, Allied Domecq Quick ServiceRestaurants, Reckitt Benckiser, GEICO oraz Bayer Corp.
Dołącz do dyskusji: Procter & Gamble najlepszym, Toyota najgorszym reklamodawcą