SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Pytanie na śniadanie” najchętniej oglądane w I kwartale

Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w pierwszym kwartale br. wśród wszystkich widzów miało „Pytanie na śniadanie”. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 na pozycję lidera awansowało „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

W pierwszym kwartale 2021 roku średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” wyniosła 501 tys. osób przy 9,19 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W styczniu i lutym br. „Pytanie na śniadanie” rozpoczynało się o godz. 7.55, a w marcu br. - o 7.30, podczas gdy w pierwszym kwartale ub.r. startowało o 7.15.

Magazyn TVP miał o 9 tys. widzów mniej niż rok wcześniej.

„Dzień dobry TVN” zyskuje widzów

Drugie miejsce zajęło konkurencyjne „Dzień dobry TVN”, które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 444 tys. osób, co przełożyło się na 7,90 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn TVN śledziło 429 tys. widzów (przy udziale wynoszącym 8,08 proc.), co oznacza wzrost o 15 tys. oglądających (jedyny wśród wszystkich magazynów). „Dzień dobry TVN” aktualnie oglądać można codziennie o godz. 8.00 (w pierwszym kwartale ub.r. - o 7.30).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Trzeci był magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, który niezmiennie pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. W pierwszym kwartale 2021 roku jego widownia wyniosła 297 tys. osób, a jego udział - 11,09 proc. (najwyższy spośród wszystkich analizowanych programów). Program względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 20 tys. widzów. „Nowy dzień z Polsat News” można równolegle również oglądać w newsowym kanale Telewizji Polsat.

„Dzień dobry TVN” wyprzedziło „Pytaniem na śniadanie” w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący nowym liderem zestawienia magazyn „Dzień dobry TVN” w pierwszym kwartale br. miał 215 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. wzrost o 20 tys. oglądających).

Na drugie miejsce spadło „Pytanie na śniadanie” (spadek o 56 tys. do 154 tys. oglądających), a trzeci był „Nowy dzień z Polsat News” (w dół o 31 tys. do 101 tys. widzów).

Dane oglądalności dla grupy 16-59.

Dołącz do dyskusji: „Pytanie na śniadanie” najchętniej oglądane w I kwartale

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pixy
Dobrze ze pracuje i nie mam czasu na mądrości serwowane przez tą stacje. Nawet kiedy mam wolne nie włączam TVPiS. TVPiS wzbudza we mnie strach niską jakością informacji i zabobonami. Do tego traktowanie widzów jak idiotow niezdolnych do myślenia. (Miałam kiedyś okazję oglądać to badziewie i zrobiło na mnie najgorsze wrażenie. Poza tym inne stacje nie są lepsze w tym temacie.)
0 0
odpowiedź
User
Gary
Pixy napisał wszystkie frustracje przerażonego leminga - korpoludka, ehh a potem dziewczyny nie mogą znaleźć sobie facetów bo wszędzie lamusy...
0 0
odpowiedź
User
Jordi
Każdy wygrał w swojej grupie, a w 4+ procentowo PNŚ zyskało, a DDTVN straciło.
0 0
odpowiedź