“Rodzinka.pl” straciła milion widzów
Cztery pierwsze odcinki drugiej serii komediowego serialu TVP 2 “Rodzinka.pl” miały o około milion widzów mniej niż premierowe odcinki pierwszego sezonu produkcji, które pokazywano wiosną br.
Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność czterech pierwszych epizodów nowej serii “Rodzinki.pl” wyniosła 2,8 mln widzów, co dało Dwójce 19,05 proc. udziału w grupie 4+ i 22,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Dla porównania, pierwszy sezon produkcji pokazywany w marcu br. w tym samym paśmie (środy 20.40 i 21.10) miał po czterech odcinkach 3,74 mln oglądających i odpowiednio 23,17 proc. i 23,89 proc. udziału.
W czasie emisji serialu Dwójka zajęła pozycję wicelidera w grupie. Stację minimalnie wyprzedził TVN emitujący w tym paśmie głównie serial “W11 - Wydział Śledczy”, co dało mu 19,42 proc. udziału. Za Dwójką znalazły się TVP 1 (“Wieczory humoru i satyry”, “Pacyfik”; 16,02 proc.) i Polsat (filmy fabularne; 11,61 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 liderem była jednak Dwójka ze znaczną przewagą nad TVN (miał 16,53 proc. udziału).
Dane telemetryczne pokazują, że serial “Rodzinka.pl” oglądają głównie kobiety, widzowie w średnim wieku i starsi, mieszkańcy wsi oraz dużych miast, a także osoby z wykształceniem podstawowym i wyższym.
“Rodzinka.pl” opowiada o perypetiach 5-osobowej rodziny - rodziców oraz ich trzech synów. W rolę rodziców - państwa Boskich - wcielają się Małgorzata Kożuchowska i Tomasz Karolak. Produkcja oparta jest na kanadyjskim formacie „The Parents”.
Widownia “Rodzinki.pl” odcinek po odcinku
Wszyscy 4+ | 16-49 | |||
Data | Godz. | AMR | SHR % | SHR % |
07-09-2011 | 20:40 | 2 677 300 | 18,34% | 22,06% |
21:09 | 2 617 269 | 18,62% | 22,80% | |
14-09-2011 | 20:40 | 2 943 818 | 19,29% | 21,66% |
21:08 | 2 921 828 | 19,93% | 22,33% | |
Średnia | 2 789 727 | 19,05% | 22,20% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN | 2 843 847 | 19,42% | 16,53% |
Rodzinka.pl | 2 789 727 | 19,05% | 22,20% |
TVP 1 | 2 346 128 | 16,02% | 14,23% |
Polsat | 1 699 845 | 11,61% | 11,52% |
Profil widowni “Rodzinki.pl”
AFF | ADH % | ||
Płeć | Mężczyźni | 64 | 31,05% |
Kobiety | 133 | 68,95% | |
Wiek | 4 - 9 | 69 | 4,11% |
10 - 12 | 90 | 2,88% | |
13 - 15 | 87 | 3,10% | |
16 - 17 | 64 | 1,71% | |
18 - 19 | 72 | 2,09% | |
20 - 24 | 50 | 3,96% | |
25 - 29 | 95 | 8,45% | |
30 - 34 | 112 | 9,31% | |
35 - 39 | 139 | 10,27% | |
40 - 44 | 116 | 7,46% | |
45 - 49 | 88 | 6,07% | |
50 - 54 | 115 | 9,23% | |
55 - 59 | 103 | 7,95% | |
60 - 64 | 131 | 7,98% | |
65+ | 110 | 15,43% | |
Wykształcenie | Podstawowe | 102 | 45,94% |
Średnie | 99 | 29,30% | |
Wyższe | 117 | 14,66% | |
Inne | 79 | 10,09% | |
Zawód | Top management | 103 | 8,93% |
Pracownicy średniego szczebla | 111 | 16,59% | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 90 | 18,03% | |
Emeryci | 117 | 30,06% | |
Inni | 86 | 26,39% | |
Wlk. miasta | Wieś | 115 | 45,00% |
< 50 tys. | 94 | 22,52% | |
50-100 tys. | 90 | 7,73% | |
100-200 tys. | 84 | 6,79% | |
200-500 tys. | 103 | 9,68% | |
> 500 tys. | 77 | 8,28% |
Dołącz do dyskusji: “Rodzinka.pl” straciła milion widzów