Romance TV: z Atmedia do TVN Media
Spółka TVN Media będzie od stycznia 2015 roku odpowiadać za sprzedaż reklam w kanale filmowym Romance TV, należącym do Mainstream Networks Holding GmbH & Co.
Dotąd za jego obsługę reklamową odpowiadała firma Atmedia, ale jej polski oddział zostanie wkrótce zlikwidowany (więcej na ten temat).
Romance TV to nadający od 2010 roku satelitarny kanał z filmami i serialami za kobiet. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w okresie od kwietnia do listopada br. jego udział w rynku w grupie 16-49 wyniósł 0,2 proc.
Z oferty Atmediów do TVN Media od przyszłego roku przechodzą też kanały Power TV (dowiedz się więcej) i TVS (więcej o tym).
Oferta Premium TV jest częścią biura reklamy TVN Media i obejmuje 48 kanałów telewizyjnych. Ich udział w rynku w listopadzie br. w grupie 16-49 uplasował się na poziomie 24,3 proc.
Dołącz do dyskusji: Romance TV: z Atmedia do TVN Media