Show Młynarskiej i Ibisza traci widzów
Nadawany w niedzielne popołudnia program “On i ona” ogląda w Polsacie średnio 2,07 mln widzów. Widownia show spada jednak z odcinka na odcinek.
Największą widownię miał pierwszy odcinek, który zobaczyło 2,54 mln widzów (ponad 19 proc. udziału w grupie 4+ i 16-49). Wydanie pokazane w ostatnią niedzielę śledziło już tylko 1,57 mln widzów – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla portalu Wirtulanemedia.pl.
Średnio trzy pierwsze odcinku program “On i Ona” zobaczyło 2,07 mln widzów - to ponad 700 tys. osób więcej niż stacja miała w tym paśmie przed rokiem.
Data | AMR | SHR % | SHR % (16-49) |
21-03-2010 | 2543484 | 19,76% | 19,84% |
28-03-2010 | 2104571 | 18,12% | 19,24% |
04-04-2010 | 1568276 | 14,89% | 14,51% |
średnio | 2072110 | 17,75% | 18,06% |
średnio 2009 | 1376367 | 11,13% | 14,86% |
Liderem w trakcie emisji “On i Ona” jest Jedynka, która ma 3,24 mln widzów i 27 proc. udziału w rynku. Polsat jest drugi, przed TVP2 i TVN.
STACJA | AMR | SHR % |
TVP1 | 3245056 | 27,73% |
POLSAT | 2072110 | 17,75% |
TVP2 | 1745869 | 14,92% |
TVN | 1062401 | 9,08% |
Show chętnie oglądają kobiety, osoby powyżej 40 roku życia oraz mieszkańcy wsi i małych miast.
ON I ONA | ADH % | AFF | |
Płeć | Mężczyźni | 40,16% | 83 |
Kobiety | 59,84% | 115 | |
Wiek | 4-9 | 0,80% | 13 |
10-15 | 5,05% | 72 | |
16 - 19 | 2,78% | 48 | |
20 - 24 | 3,54% | 43 | |
25 - 29 | 2,80% | 32 | |
30 - 34 | 5,59% | 68 | |
35 - 39 | 6,24% | 88 | |
40 - 44 | 6,81% | 106 | |
45 - 49 | 8,05% | 113 | |
50 - 54 | 11,28% | 137 | |
55 - 59 | 10,80% | 142 | |
60+ | 36,26% | 186 | |
Wlk. miasta | Wieś | 42,88% | 110 |
< 50 tys. | 31,70% | 132 | |
50-100 tys. | 6,65% | 78 | |
100-200 tys. | 4,64% | 58 | |
> 200 tys. | 14,13% | 69 | |
Zawód | Top management | 4,03% | 52 |
Pracownicy średniego szczebla | 12,63% | 87 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 18,96% | 94 | |
Emeryci | 45,98% | 185 | |
Inni | 18,40% | 56 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 57,03% | 124 |
Średnie | 29,86% | 101 | |
Wyższe | 7,25% | 63 | |
Inne | 5,85% | 45 |
“On i Ona" to show z gwiazdami i ich partnerami życiowymi w roli głównej, który prowadzą Agata Młynarska i Krzysztof Ibisz. W każdym odcinku występują trzy pary, które muszą udowodnić, jak dobrze znają wzajemne gusty, przyzwyczajenia i słabości.
Program produkuje ATM Grupa.
Dołącz do dyskusji: Show Młynarskiej i Ibisza traci widzów