Sierpniowy „Elle” w dwóch formatach
W środę 6 sierpnia br. w sprzedaży pojawi się sierpniowe wydanie miesięcznika „Elle” (Grupa Burda). Czytelniczki będą miały do wyboru dwa formaty pisma.
W sierpniowym wydaniu przygotowano m.in. historie kobiet, które wyruszyły w podróż życia, opis najlepszych restauracji w Budapeszcie oraz porady dotyczące zakupów w Lizbonie i nocnego życia w Sztokholmie.
Magazyn „Elle” na wakacje będzie dostępny w dwóch formatach: standardowym (210 x 280 mm) i w miniformacie (165 x 220 mm). Nakład sierpniowego „Elle” wynosi 141 200 egz. Cena mniejszego formatu to 4,99 zł, a w tradycyjnym magazyn kosztuje 8,99 zł.
Sprzedaż wydania wakacyjnego wspiera kampania promocyjna w radiu (Radio Kolor, ZET Chilli), prasie („Burda”, „Samo Zdrowie”, „Claudia”, „Slowly Veggie”, „Focus”, „Gala”), internecie (Elle.pl, Kobieta.pl, Gala.pl, Stylio.pl, Onet.pl), w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), a także przez akcje mailingowe i promocję na najpopularniejszych nadbałtyckich plażach.
Z danych ZKDP wynika, że w I kwartale br. sprzedaż ogółem miesięcznika „Elle” wyniosła 49 268 egz.
Dołącz do dyskusji: Sierpniowy „Elle” w dwóch formatach