Sierpniowy numer miesięcznika „Elle” także w wersji kieszonkowej
Sierpniowe wydanie „Elle” (Burda International Polska) jest dostępne w trzech wersjach: w standardowym formacie w cenie 9,99 zł, z dodatkiem za 12,99 zł i w wersji kieszonkowej za 4,99 zł.
Sierpniowy numer miesięcznika "Elle: w dwóch różnych formatach: standardowym lub kieszonkowym, bądź w standardowym z dodatkiem można już nabyć w kioskach. Oba wydania mają 178 stron, duże wydanie ma wymiary 210 x 275 mm, natomiast mniejsze - 171,8 x 216 mm.
Decyzja o dwóch różnych rozmiarach magazynu miała być podyktowana wygodą czytelniczek: dzięki temu panie mogą mniejsze wydanie schować do walizki lub torebki i zabrać w podróż.
- Wydanie w mniejszym formacie idealnie wpisuje się w wakacyjny czas, zwłaszcza w podróży, gdy bagaże są cięższe niż zwykle. Jeżeli czytelniczka jest przywiązana do klasycznego formatu, może wybrać sam magazyn lub z dodatkiem kosmetycznym, w każdej wersji zawartość magazynu jest taka sama - mówi Marta Stefańska, senior business manager „Elle Polska”.
W numerze czytelniczki znajdą porady: jak walczyć z jet lagiem i jak efektywnie wypoczywać oraz cztery sesje zdjęciowe: z Darią Zawiałow, Agnieszką Żulewską, Gabą Kulką oraz duetem Paprocki & Brzozowski.
Wydanie z dodatkiem w cenie 14,99 zł zawiera minibalsam organiczny D’Alchemy. Magazyn ukazał się nakładem 105 tys. egzemplarzy.
Od stycznia redaktor naczelną miesięcznika „Elle” (Burda International Polska) została na stałe Marta Drożdż. Od września ub.r. pełniła obowiązki naczelnej.
W marcu 2018 roku średnia sprzedaż ogółem „Elle” wyniosła 40 752 tys. egzemplarzy, co przyniosło wzrost o 1,95 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym.
Dołącz do dyskusji: Sierpniowy numer miesięcznika „Elle” także w wersji kieszonkowej