Serowa telewizja TiVi Ryki w nowej kampanii serów SM Ryki
Spółdzielnia Mleczarska Ryki rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową serów. Przygotowały ją team kreatywny GOLFiLEW, Platige Image i Blueway Com.
Startująca w poniedziałek kampania reklamowa SM Ryki pokazuje studio „TiVi Ryki” - tzw. telewizji serowej, w której wszystko kręci się wokół sera z Ryk. Prezenterka przedstawia propozycje serowe na każdą porę dnia - od śniadania do kolacji.
Za koncepcję kampanii odpowiada team kreatywny GOLFiLEW, czyli Magdalena Goll i Cezary Filew. - Chcieliśmy zrobić wyrazistą, sympatyczną i lekką reklamę, która wzbudzi pozytywne skojarzenia z marką Ryki, marką, która ma odbiorcy dużo do zaoferowania, bo oprócz świetnych serów wywołuje też uśmiech - mówią.
Produkcją i postprodukcją reklamy zajął się Platige Image, za zakup mediów odpowiada Blueway Com.
Poprzednio SM Ryki prowadziła duże działania reklamowe w maju ub.r. - w ogólnopolskiej kampanii promowała sery zaraz po tym, jak zyskały one nową identyfikację wizualną, stronę internetową i fanpage.
Dołącz do dyskusji: Serowa telewizja TiVi Ryki w nowej kampanii serów SM Ryki