SMS-owe głosowanie w konkursie Webstarfestival
Głosowanie internautów w IV edycji konkursu na najlepsze stronyinternetowe odbędzie się za pomocą SMS-ów.
Decyzja o wprowadzeniu głosowania internautów za pomocą systemuSMS-wego ma zwiększyć bezpieczeństwo i uniemożliwić "sztucznepompowanie wyników" przez systemy głosujące. Jest równieżodpowiedzią na sugestie środowiska internetowego - mówi MonikaOsinkowska z agencji MMT Management, organizatora konkursu.
Webstarfestival to jedyny w polskim Internecie konkurs nanajlepsze strony internetowe. Podczas finału 10 grudnia 2008wręczone zostaną Webstary przyznane przez Akademię Internetu orazWebstary Internautów, przyznawane w drodze głosowania. Jak co roku,wybrany zostanie również Człowiek Roku Polskiego Internetu.Dodatkowo, Akademia Internetu przyznaje nagrody Webstar Creative,za najlepsze kampanie reklamowe i rozwiązania kreatywne w sieci.Nad przebiegiem głosowania Akademii czuwa firma KPMG.
Konkurs przebiega w trzech etapach:
- zgłaszanie stron do konkursu
- preselekcja stron do głosowania Internautów przez AkademięInternetu
- głosowanie - głosowanie Internautów
Partnerem głosowania internautów jest agencja mobijoy!, jedna znajwiększych agencji mobile marketingu w Polsce. Podczas pięciu latistnienia na rynku zrealizowała wiele nowatorskich projektów dlatakich klientów jak m.in. Imperial Tobacco Polska, Chipita Poland,Kompania Piwowarska, Kraft Foods. Za zrealizowane prace zostaławielokrotnie nagradzana, również w bieżącym roku, w PolskimKonkursie Reklamy KTR 2008 i wyróżnieniem w konkursie MarketinguBezpośredniego Golden Arrow.
Partnerem Webstarfestival jest agencja OS3 oraz Press-service.Konkursowi patronują największe media internetowe: Onet, Wp.pl,Interia oraz o2, a także media marketingowe: miesięcznik Press,Wirtualnemedia.pl oraz sieci reklamowe: Ad-net, Arbomedia orazAd-vice.
Dołącz do dyskusji: SMS-owe głosowanie w konkursie Webstarfestival