Ströer promuje Infoscreeny
Firma Ströer Out-of-Home Media rozpoczęła kampanię promocyjną,której celem jest poinformowanie o wprowadzeniu Infoscreenów, czylinowych nośników na stacjach Warszawskiego Metra.
Infoscreeny to nośniki z segmentu premium, na którychpasażerowie Metra mogą oglądać program, którego jedną trzeciąstanowią reklamy. Dostępne są trzy formy reklamowe: plakat(nieruchoma reklama graficzna) animacja (reklama graficzna zanimacją 2D) oraz spot reklamowy o długości od 5 do 30 sekund.Oprócz reklam na nośnikach prezentowane będą wiadomości, prognozapogody, informacje o wydarzeniach w mieście oraz plotki.
Pierwsze Infoscreeny zamontowano na stacji Ratusz-Arsenał. Wpierwszym etapie inwestycji, który zakończy się w czerwcu, StröerOut-of-Home umieści 23 infoscreeny na sześciu głównych stacjachmetra. Do końca maja będą odbywały się emisje testowe.
Kampania promująca nośniki odbywa się pod hasłem "Infoscreen -Inspiracja on line" i realizowana jest w branżowych portalachinternetowych (m.in. Wirtualnemedia.pl, Media&Marketing Polska,Infor.pl), prasie marketingowej (Media&Marketing Polska, Brief,Press) oraz na 300 billboardach w Warszawie.
Za zaplanowanie i zakup internetu odpowiedzialny był StarcomNext, natomiast prasę branżową i outdoor zaplanował działmarketingu firmy Ströer Out-of-Home Media. Promocja Infoscreenówpotrwa do 15 czerwca.
Dołącz do dyskusji: Ströer promuje Infoscreeny