Ströer wprowadza pakiety reklamowe launch, top of mind i promocja
Ströer zaprezentował swoją ofertę reklamową na 2010 rok złożoną ztrzech głównych pakietów. Firma proponuje też obniżki reklamodawcomwcześniej rezerwującym nośniki.
Swoją nową ofertę reklamową na przyszły rok Grupa Ströeropracowała na podstawie analizy tegorocznych kampanii outdoorowychoraz rozmów z kluczowymi domami mediowymi i reklamodawcami. Firmawprowadziła trzy podstawowe pakiety sprzedażowe: launch (dokampanii wprowadzających lub repozycjonujących marki i produkty),top of mind (do akcji reklamowych służących utrzymaniu poziomuświadomości i sprzedaży marek) oraz promocja (do kampaniiwspierających promocje i konkursy, a także zachęcających odbiorcówdo interakcji z markami). - To klienci wiedzą najlepiej, jakieefekty chcą osiągnąć swoimi kampaniami - uzasadnia taki podziałAdam Tkaczyk, wiceprezes zarządu firmy. Każdy z tych pakietówzawiera różne typy nośników (super18, super12, superscroll,infoscreen, metrobord i citylight poster), a także technologiemobilne bluetooth i SMS.
Oferta Grupy Ströer zawiera również trzy propozycje specjalne.Pierwsza pozwala wcześniej zarezerwować najatrakcyjniejsze nośniki,druga umożliwia planowanie i realizację kampanii w trybie lastminute, a trzecia to pakiet 50/50 łączący te dwie opcje.
Dołącz do dyskusji: Ströer wprowadza pakiety reklamowe launch, top of mind i promocja