Swarovski z kampanią na Dzień Matki
Marka biżuterii Swarovski świętuje Dzień Matki ze specjalną kampanią w social mediach „Kocham Cię, mamo”.
Pod koniec maja obchodzimy Dzień Matki. Z tej okazji marka Swarovski ruszyła z kampanią „Kocham Cię, mamo”, w której oddaje hołd matczynej mądrości, a także celebruje różnorodność i inkluzywność. Z tej okazji Swarovski również przygotował specjalną, wielowymiarową i unikatową ofertę produktów.
Kampania w social media
Głównym celem kampanii jest zbudowanie świadomości w grupie docelowej. Kampania prowadzona jest w social mediach, a wykorzystane platformy to YouTube (video 15-sekundowe i 6-sekundowe), Facebook, Instagram oraz TikTok. Dodatkowo w kampanii zostały wykorzystane standardowe bannery w sieci Adrino oraz w zakupie programatycznym.
Kampania potrwa do Dnia Matki, czyli do 26 maja włącznie.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Arena Media (Havas Media Group).
Dołącz do dyskusji: Swarovski z kampanią na Dzień Matki