Tous w kampanii promuje specjalną kolekcję z okazji Dnia Matki
Marka biżuteryjna Tous rozpoczęła kampanię pod hasłem "To the almost perfect moms", w której promuje specjalną kolekcję przygotowaną z okazji Dnia Matki. Działania realizują agencje UM (IPG Mediabrands) i Warsaw Creatives.
Tous, hiszpańska marka biżuterii, wprowadziła specjalną kolekcję z okazji Dnia Matki. Kolekcję promuje kampania "To the almost perfect moms" pokazująca budowanie więzi między matką a synem podczas codziennych czynności.
Za realizację kampanii odpowiada agencja mediowa UM (IPG Mediabrands).
Działania obejmują telewizję, radio, prasę, siatki wielkoformatowe we wszystkich miastach, gdzie znajdują się salony Tous, galerie handlowe z salonami marki i mural w centrum Warszawy.
Za działania PR marki odpowiada agencja Warsaw Creatives.
Dołącz do dyskusji: Tous w kampanii promuje specjalną kolekcję z okazji Dnia Matki