Sylwia Grudzińska: z “Polityki” do Wydawnictwa Bauer
Sylwia Grudzińska objęła stanowisko managera ds. analiz rynkowych w Wydawnictwie Bauer, zasilając 4-osobowy zespół, bezpośrednio podlegający Ewie Kozłowiej, dyrektor biura reklamy.
Do Bauera trafiła z tygodnika “Polityka”, w którym wspierała dyrektora biura reklamy w przygotowaniach do negocjacji, tworzeniu planów rozwoju polityki sprzedażowej i w bieżących działaniach biura na rzecz klientów bezpośrednich i agencji reklamowych.
Sylwia Grudzińska ma za sobą także 9-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku managera w domach mediowych: Carat, Starcom, MEC, gdzie obsługiwała klientów korporacyjnych, m.in. Bayer, US Pharmacia, Kompania Piwowarska, Nivea, Michelin. Pełniła też rolę product managera tytułu "Malemen", realizując projekty biznesowe pisma, odpowiadając za jego PR, promocję, strategię rozwoju i dystrybucję.
Dołącz do dyskusji: Sylwia Grudzińska: z “Polityki” do Wydawnictwa Bauer
No chyba, ze sie zaprzyjaxnisz z kim trzeba...
Swoja droga Ewa Kozłowa - brzmi super!
Powiem wiecej -pasuje, ze HEJ.