„Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019” dała TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku, 948 tys. zł z reklam
Program „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019” oglądało średnio 1,58 mln osób. TVP2 w czasie emisji muzycznego widowiska była zdecydowanym liderem rynku. Wpływy z reklam wyniosły 948 tys. zł.
„Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019” na antenie TVP2 oglądać można było w niedziele o godz. 15.15, w okresie od 8 do 29 września 2019 roku. Średnia muzycznego widowiska wyniosła 1,58 mln osób, co przełożyło się na 15,34 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,18 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą widownię, wynoszącą 1,78 mln oglądających, produkcja zgromadziła 29 września. Był to nadawany na żywo odcinek, w którym widzowie Dwójki wraz z jury wybrali zwyciężczynię programu. Została nią Wiktoria Gabor, która będzie reprezentować nasz kraj w Konkursie Piosenki Eurowizji Junior 2019.
TVP2 w czasie nadawania talent-show „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019” była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVP1 z udziałem na poziomie 7,30 proc. Trzeci jest Polsat (6,44 proc.), a czwarty - TVN (5,05 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka jest liderem, ale przewaga stacji nad pozostałymi konkurentami w tych ujęciach jest mniejsza.
Wpływy z reklam wyemitowanych wokół premierowych odcinków „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019” wyniosły 948 tys. zł.
Formuła „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019” nawiązuje do słynnego cyklu Elżbiety Skrętkowskiej „Szansa na sukces”, emitowanego w TVP2 w latach 1993-2012.
Uczestnikami najnowszych odcinków programu były dzieci w wieku od 9 do 14 lat. Zwycięska osoba - wspomniana już wyżej Wiktoria Gabor - będzie reprezentantem Polski na Eurowizji Junior 2019 (widowisko odbędzie się 24 listopada na Arenie Gliwice). - 56. KFPP w Opolu dowiódł jaką siłę w kreacji i promocji talentów ma „Szansa na sukces”, który się potem przekłada na sukces sceniczny tych artystów - jakiś czas temu komentuował nam Jacek Kurski, prezes TVP.
Cykl prowadził Artur Orzech.
Od najbliższej niedzieli TVP2 będzie emitować cykl „Szansa na sukces. Opole 2020”. W jego ramach publiczny nadawca wyłoni uczestników, którzy zaprezentują się podczas KFPP Opole 2020.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.
Dołącz do dyskusji: „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019” dała TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku, 948 tys. zł z reklam
Już po #debata w #tvpis
Trwa program publicystyczny. Minęło pół godziny, #pis #po #psl trochę mniej #sld
Zgadnijcie o kim nie powiedzieli ani słowa, z kim nie został pokazany wywiad po debacie. Zgadnicie komu chciano zakazać ustawienia Flagi Polski? Zgadnijcie, kto się teraz wypowiada. Publicyści mają więcej czasu niż politycy! Ta cała "debata" to nieporozumienie. Pan B. Budka, pan A. Rozenek i J. Wilk już na wstępie zauważyli hańbiące działania tej telewizji. Nie tak wygląda #polityka
Już lepiej debaty robi... komercyjny RMF FM. Porządne spotkania co tydzień, argumenty, znacznie więcej czasu. Michał Adamczyk oczywiście cały czas komentował, iż uzestnicy debaty nie odpowiadali na temat.
A kiedy telewizja "publiczna" mówi na temat?
Ty także piszesz nie na temat, bo powyższy artykuł nie ma nic wspólnego z debatą ani polityką. ;)