Tefal wprowadza konsumentów w świat "iGotowania”
Tefal wprowadza na rynek Cook4Me touch - wielofunkcyjne narzędzie do gotowania. Producent wspiera je kampanią „Mały gest dla Ciebie. Wielki krok do iGotowania”.
Kampania promuje urządzenie Tefal Cook4me Touch, z wbudowanym tabletem z ekranem dotykowym i WiFi oraz bazą 250 przepisów.
W ramach promocji został wyprodukowany 15-sekundowy spot reklamowy przystosowany do emisji digital (video, display, social media, programmatic, mailingi i artykuły) oraz tradycyjnie - w telewizji i kinach.
Dentsu Polska autorem kampanii Tefal
Dentsu Polska przygotował także kampanię influencerską, która ma wesprzeć działania reklamowe.
- W ramach kampanii 360 pokazujemy innowacyjny i inteligentny produkt technologiczny, który trudno przyrównać do innych, znanych nam urządzeń na rynku. Zdajemy sobie sprawę, że będzie to rewolucja w polskich kuchniach – przejście z gotowania do iGotowania - mówi Aleksandra Maksymiec, communications manager, dentsu Polska.
W ogólnopolską kampanię Tefal zaangażowały się w sposób zintegrowany agencje należące do grupy dentsu Polska. Za kreację odpowiedzialny jest Isobar Polska, za produkcję Propeller Film, zakupem mediów zajęła się agencja iProspect, a nadzór nad całością kampanii sprawuje Red8 Advertising. Za postprodukcję odpowiada agencja spoza grupy dentsu – Badi Badi.
Dołącz do dyskusji: Tefal wprowadza konsumentów w świat "iGotowania”