1,55 mln widzów „The Voice of Poland 14” w TVP2
14. edycję „The Voice of Poland” oglądało średnio 1,55 mln osób. W porównaniu do 13. serii widownia show spadła o 50 tys. - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
14. edycję „The Voice of Poland” na antenie TVP2 oglądać można było w soboty po godz. 20.00, w okresie od 2 września do 25 listopada br.
Średnia widownia premierowych odcinków muzycznego widowiska wyniosła 1,55 mln osób, co przełożyło się na 13,21 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,28 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą widownię, wynoszącą 1,87 mln oglądających, program zgromadził 23 września - dane dla odcinka z godz. 21.15.
Dla porównania, 13. edycję muzycznego widowiska, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio o 50 tys. widzów więcej - było to 1,60 mln osób, co przełożyło się na 13,07 proc. udziału w 4+, 12,68 proc. w 16-49 i 12,42 proc. w 16-59.
„The Voice of Poland” to talent-show, w którym poszukiwany jest najlepiej śpiewający wokalista. Program jest adaptacją międzynarodowego formatu „The Voice” stworzonego przez Johna de Mola, który zadebiutował w Holandii we wrześniu 2010 roku. Premiera polskiej wersji muzycznego widowiska na antenie TVP2 odbyła się rok później. Za jego produkcję w naszym kraju odpowiada Rochstar.
Jan Górka zwycięzcą
Zwycięzcą „The Voice of Poland 14” został Jan Górka z drużyny Lanberry. Otrzymał tytuł „Najlepszego Głosu w Polsce”, możliwość podpisania kontraktu płytowego oraz 50 tysięcy złotych. Wystąpi również podczas 61. Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu.
Trenerami 14. odsłony widowiska byli: Lanberry, Justyna Steczkowska, Marek Piekarczyk oraz Tomson i Baron z zespołu Afromental.
Program ponownie prowadził Tomasz Kammel, do którego w etapie „live” dołączył Aleksander Sikora. Względem poprzedniej edycji „The Voice of Poland” nie współprowadziła Małgorzata Tomaszewska - powodem jest ciąża prezenterki.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 7,02 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,55 mln widzów „The Voice of Poland 14” w TVP2
Co masz na myśli? W porównaniu do innych tego typu programów ten wydaje się być sensowny.