Tomasz Frankowski będzie reklamował sklepy 50 style
Były piłkarz Tomasz Frankowski został ambasadorem reklamowym sieci multibrandowych sklepów z odzieżą i obuwiem 50 style (należącej do Marketing Investment Group). Będzie promować nowy wizerunek tej sieci.
- Ogromne zaangażowanie Tomasza Frankowskiego w życie rodzinne i jego sukcesy na polu sportowym sprawiły, iż uznaliśmy, że jest idealnym kandydatem na ambasadora marki 50 style, która przechodzi obecnie zmiany wizerunkowe - tłumaczy Arkadiusz Jędrysiak, marketing manager 50 style.
- Właściciele firmy Marketing Investment Group są mi dobrze znani z działalności w branży sportowej - byli przy mnie w trakcie moich największych piłkarskich sukcesów, czyli w latach 2004-2007. Pozytywnie wspominam naszą współpracę przy promocji marki Umbro, której MIG jest wyłącznym dystrybutorem w Polsce - dodaje Frankowski.
Wizerunek byłego piłkarza i jego rodziny będzie wykorzystywany w różnych działaniach marketingowych 50 style, zarówno ATL-owych, jak i BTL-owych. Planowane jest przygotowanie wielu spotów i grafik reklamowych.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Frankowski będzie reklamował sklepy 50 style