SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVN będzie sprzedawać reklamy w TV Puls

Grupa TVN będzie sprzedawać reklamy innych nadawców. Pierwszym klientem jej nowego projektu Premium TV, została TV Puls. Zrezygnowała ona ze współpracy z dotychczasowym brokerem - At Media.

- Premium TV to odpowiedź na potrzeby kanałów nie posiadających własnych sił sprzedażowych, a chcących podkreślać jakość swojego produktu. W tym obszarze Grupa TVN ma spore doświadczenie sprzedając z powodzeniem swoje kanały m.in. TVN 24, TVN Style - mówi Andrzej Karasowski, szef projektu Premium TV i jednocześnie dyrektor ds. rozwoju i synergii w Dziale Badań i Rozwoju Produktu Reklamowego TVN. Jak dodaje, nowa działalność to dla Grupy TVN “wejście w bardzo dynamicznie rozwijający się segment rynku oraz wzmocnienie oferty reklamowej”

Pierwszym nadawcą z którym Biuro Reklamy Grupy TVN współpracować będzie w obszarze sprzedaży spotów reklamowych i sponsoringu, została TV Puls.

- Podjęliśmy tą decyzję po długotrwałej analizie wszystkich ofert brokerskich, które otrzymaliśmy, oraz kilkumiesięcznych negocjacjach - dodaje Dariusz Dąbski, prezes TV Puls. - Wybraliśmy ofertę Premium TV, ponieważ naszym zdaniem jest ona dla nas najkorzystniejsza na obecnym etapie rozwoju TV Puls. Wierzymy, że nasza współpraca (....) przyczyni się do optymalizacji naszych zasobów i stworzenia dodatkowej wartości komunikacyjnej dla reklamodawców - dodaje.

Przez ostatnie trzy lata za sprzedaż czasu reklamowego TV Puls odpowiadała spółka At Media, sprzedająca czas w 53 kanałach tematycznych. W jej portfolio TV Puls była kanałem o największej oglądalności, stacja ta osiąga bowiem ponad 1,5 proc. udziału w rynku. - W toku negocjacji ze stacją nie podjęliśmy wyzwania zagwarantowania kwoty ze sprzedaży na naszym zdaniem nieuzasadnionym biznesowo poziomie. At Media jest niezależnym od stacji domem sprzedaży reklam, w związku z czym nie mamy za sobą nadawcy, który finansowałby różnicę pomiędzy gwarantowaną kwotą ze sprzedaży, a faktycznie osiągniętymi przychodami reklamowymi stacji - tłumaczy Maria Wajda, dyrektor zarządzająca At Media.

Mimo rozstania,  przedstawiciele TV Puls i At Media w komunikatach podkreślili jednak, że ich dotychczasowa współpraca była udana i życzyli sobie dalszych sukcesów.

TV Puls jest jedną z siedmiu ogólnopolskich stacji naziemnych. Obecnie dociera do 82,7 proc. gospodarstw domowych w Polsce, a wraz z procesem cyfryzacji jej zasięg powiększy się do 100 proc.

TVN informuje, że rozmawia już z kolejnymi nadawcami, którym chce zaoferować sprzedaż reklam w ramach Premium TV. Ich nazw nie ujawnia.

Dołącz do dyskusji: TVN będzie sprzedawać reklamy w TV Puls

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kowal
Zegar tyka w tvn' nie i jak widać i słychać bardzo głośno. Przecież tu zupełnie nie chodzi o puls a pan dąb.... gdacze jakby był wielkim graczem (z małym piputkiem)
Siła ITI na rynku komercyjnym jest najsłabsze od lat i nawet pozorowane ruchy z pulsem czy za chwile z inna malenka stacja nie zmienia sytuacji wewnątrz.
Jestem ciekawy jak na informacje o przejęciu sprzedaży malenstwa-pulsu po nie rynkowej zawyzonej kwocie zareaguje akcjonariat grupy - gdzie jest kasa?
0 0
odpowiedź
User
marian
pozostaje pytanie jakiej grubosci tj. jak wytrzymały bedzie 'chinski mur" dzielacy obu nadawców
0 0
odpowiedź
User
cocks
taaaa, jest tu kilka "śmieszków" i "kiksów" ;))) bardzo podoba mi się określenie "dynamicznie rozwijający się segment rynku", poczułem się jak w 2006 :))) Na "spore doświadczenie" zacytuję Wojewódzkiego: "a gdzie ono jest?" Może najnowszy raport M&M coś pokaże, zobaczymy.. Ale do łez rozbawiła mnie wypowiedź At Media, ale nie jej forma ani treść - zastanawiam się jakie warunki podstawił Puls w 'przetargu", że ATM odpuściło a ITI połknęło :)))))
0 0
odpowiedź