TVN liderem, TVP2 przed TVP1 w grupie 16-49. Mecz Ukraina - Polska hitem tygodnia
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zarówno wśród wszystkich widzów jak i w grupie komercyjnej należała do TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej telewizji TVN w okresie od 7 do 13 października 2013 roku wzrósł o 0,40 pkt. proc. do 13,69 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Z trzeciej na drugą lokatę awansowała TVP1, której udział w analizowanym okresie zwiększył się o 0,73 proc. i wyniósł 12,74 proc. Natomiast na ostatnią pozycję podium spadł Polsat, którego wynik w porównaniu do poprzedniego tygodnia wyniósł 11,84 proc., po spadku o 1,27 pkt. proc. Z kolei czwarte miejsce przypadło TVP2 (11,31 proc.; w górę o 0,74 pkt. proc.).
Odświeżony kanał TVP Info w zeszłym tygodniu zanotował wzrost udziału o 0,09 pkt. proc. do 1,29 proc. Natomiast udział w rynku telewizyjnym kanału TVP Regionalna zwiększył się o 0,07 pkt. proc. do 1,07 proc.
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym pochwalić się mogą takie kanały jak: TVN7 (3,88 proc.; + 0,40 pkt. proc), TV4 (3,06 proc.; + 0,18 pkt. proc), Puls 2 (1,32 proc.; + 0,09 pkt. proc), TTV (1,07 proc.; + 0,12 pkt. proc), TV6 (0,84 proc.; + 0,05 pkt. proc) oraz TVP Rozrywka (0,75 proc.; + 0,04 pkt. proc).
NAM | 30.09 - 06.10 | 07.10 - 13.10 | |
Lp. | Stacja | SHR % | SHR % |
1 | TVN | 13,29% | 13,69% |
2 | TVP1 | 12,01% | 12,74% |
3 | Polsat | 13,11% | 11,84% |
4 | TVP2 | 10,57% | 11,31% |
5 | TVN7 | 3,48% | 3,88% |
6 | TV PULS | 3,39% | 3,08% |
7 | TVN24 | 3,05% | 3,07% |
8 | TV4 | 2,88% | 3,06% |
9 | Polsat2 | 1,84% | 1,83% |
10 | Puls 2 | 1,23% | 1,32% |
11 | TVP INFO | 1,20% | 1,29% |
12 | TVP Seriale | 1,28% | 1,18% |
13 | TTV - Twoja Telewizja | 0,95% | 1,07% |
14 | TVP Regionalna | 1,00% | 1,07% |
15 | Polsat News | 0,97% | 0,96% |
16 | ATM Rozrywka | 0,90% | 0,86% |
17 | TV6 | 0,79% | 0,84% |
18 | TVP Rozrywka | 0,71% | 0,75% |
19 | TVN Style | 0,74% | 0,74% |
20 | Polo TV | 0,74% | 0,72% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycja lidera również należała do telewizji TVN, która zyskała tutaj 0,49 pkt. proc. do 16,14 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zmniejszył się o 1,16 pkt. proc. do 13,08 proc. Ostatnia lokata podium należała do TVP2 (wzrost udziału o 0,87 pkt. proc. do poziomu 9,66 proc.).
NAM | 30.09 - 06.10 | 07.10 - 13.10 | |
Lp. | Stacja | SHR % | SHR % |
1 | TVN | 15,65% | 16,14% |
2 | Polsat | 14,24% | 13,08% |
3 | TVP2 | 8,79% | 9,66% |
4 | TVP1 | 7,96% | 8,34% |
5 | TVN7 | 3,56% | 3,73% |
6 | TV4 | 3,08% | 3,34% |
7 | TV PULS | 3,99% | 3,31% |
8 | TVN24 | 2,00% | 2,26% |
9 | Polsat2 | 1,82% | 1,80% |
10 | TVP Seriale | 1,45% | 1,32% |
11 | Puls 2 | 1,25% | 1,31% |
12 | TTV - Twoja Telewizja | 0,98% | 1,24% |
13 | Polo TV | 1,03% | 1,03% |
14 | ATM Rozrywka | 0,94% | 0,97% |
15 | Eska TV | 1,05% | 0,97% |
16 | TV6 | 0,87% | 0,95% |
17 | TVN Style | 0,96% | 0,95% |
18 | Discovery | 0,94% | 0,90% |
19 | Disney Junior | 0,74% | 0,78% |
20 | AXN | 0,85% | 0,75% |
1 2
Dołącz do dyskusji: TVN liderem, TVP2 przed TVP1 w grupie 16-49. Mecz Ukraina - Polska hitem tygodnia