TVN nowym liderem, tracą Polsat i TVP1. „M jak miłość” hitem tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował TVN. Stacja ta również była pierwsza wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego TVN w okresie od 27 października do 2 listopada 2014 roku zwiększył się o 0,15 pkt. proc. do 13,16 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. W poprzednim tygodniu stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Z kolei na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 0,89 pkt. proc. i wyniósł 12,19 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się TVP1. Jej wynik to 10,85 proc., po spadku o 0,47 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (9,48 proc.; do góry o 0,60 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV4 (2,96 proc.; + 0,08 pkt. proc.), Polsat 2 (1,65 proc.; + 0,08 pkt. proc.), Puls 2 (1,63 proc.; + 0,07 pkt. proc.), TTV (1,40 proc.; + 0,15 pkt. proc.), TV6 (1,08 proc.; + 0,03 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,05 proc.; + 0,09 pkt. proc.), TVP Rozrywka (0,91 proc.; + 0,08 pkt. proc.), TVP ABC (0,78 proc.; + 0,05 pkt. proc.) i AXN (0,70 proc.; + 0,06 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ | 20.10 - 26.10.2014 r. | 27.10 - 02.11.2014 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVN | 865 732 | 13,01% | 861 403 | 13,16% |
2 | Polsat | 870 252 | 13,08% | 798 138 | 12,19% |
3 | TVP1 | 753 112 | 11,32% | 710 170 | 10,85% |
4 | TVP2 | 590 714 | 8,88% | 620 696 | 9,48% |
5 | TV PULS | 217 484 | 3,27% | 213 075 | 3,26% |
6 | TVN7 | 223 586 | 3,36% | 205 194 | 3,14% |
7 | TV4 | 191 572 | 2,88% | 194 006 | 2,96% |
8 | TVN24 | 182 871 | 2,75% | 165 898 | 2,53% |
9 | TVP INFO | 181 948 | 2,73% | 160 469 | 2,45% |
10 | Polsat2 | 104 370 | 1,57% | 107 933 | 1,65% |
11 | Puls 2 | 103 624 | 1,56% | 106 869 | 1,63% |
12 | TTV - Twoja Telewizja | 82 968 | 1,25% | 91 859 | 1,40% |
13 | TVP Seriale | 86 803 | 1,30% | 85 295 | 1,30% |
14 | TV6 | 69 738 | 1,05% | 70 919 | 1,08% |
15 | TVP Regionalna | 63 578 | 0,96% | 68 579 | 1,05% |
16 | Polsat News | 70 628 | 1,06% | 65 848 | 1,01% |
17 | TVP Rozrywka | 55 305 | 0,83% | 59 701 | 0,91% |
18 | TVP ABC | 48 359 | 0,73% | 50 726 | 0,78% |
19 | TVN Style | 45 264 | 0,68% | 46 441 | 0,71% |
20 | AXN | 42 878 | 0,64% | 46 131 | 0,70% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Stacja ta zanotowała spadek o 0,30 pkt. proc. do 14,55 proc. udziału. Druga lokata należała do Polsatu, którego udział zmniejszył się o 0,61 pkt. proc. do 13,71 proc.
Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansowała TVP2 - wzrost o 0,76 pkt. proc. do 8 proc. udziału. Z kolei na czwarte miejsce spadła Jedynka (w dół o 1,30 pkt. proc. do 7,02 proc.).
Wszyscy 16-49 | 20.10 - 26.10.2014 r. | 27.10 - 02.11.2014 r. | |||
Lp. | Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
1 | TVN | 386 666 | 14,85% | 383 421 | 14,55% |
2 | Polsat | 372 914 | 14,32% | 361 063 | 13,71% |
3 | TVP2 | 188 445 | 7,24% | 210 882 | 8,00% |
4 | TVP1 | 216 629 | 8,32% | 185 027 | 7,02% |
5 | TV PULS | 103 724 | 3,98% | 102 796 | 3,90% |
6 | TV4 | 84 171 | 3,23% | 94 375 | 3,58% |
7 | TVN7 | 81 675 | 3,14% | 82 634 | 3,14% |
8 | Puls 2 | 44 122 | 1,69% | 49 005 | 1,86% |
9 | TVN24 | 58 822 | 2,26% | 47 023 | 1,78% |
10 | Polsat2 | 41 946 | 1,61% | 45 612 | 1,73% |
11 | TTV - Twoja Telewizja | 37 398 | 1,44% | 45 059 | 1,71% |
12 | TV6 | 32 444 | 1,25% | 37 259 | 1,41% |
13 | TVP Seriale | 33 899 | 1,30% | 33 937 | 1,29% |
14 | Discovery | 22 059 | 0,85% | 26 304 | 1,00% |
15 | Eska TV | 24 366 | 0,94% | 25 381 | 0,96% |
16 | TVP INFO | 32 242 | 1,24% | 25 340 | 0,96% |
17 | TVN Style | 23 308 | 0,90% | 25 188 | 0,96% |
18 | TVP Rozrywka | 21 798 | 0,84% | 24 171 | 0,92% |
19 | Polo TV | 23 545 | 0,90% | 23 706 | 0,90% |
20 | ATM Rozrywka | 26 032 | 1,00% | 22 655 | 0,86% |
1 2
Dołącz do dyskusji: TVN nowym liderem, tracą Polsat i TVP1. „M jak miłość” hitem tygodnia