Serial „Herkules” jedyną nowością jesienią w TVN. Czaja: widz lubi oglądać to do czego jest przyzwyczajony
Jesienią TVN pokaże tylko jedną nowość - serial „Herkules”. Widzowie zobaczą także m.in. nowe sezony programów „Mam talent!”, „Top model”, „Kuchenne rewolucje”, „Lego Masters” i „Ślub od pierwszego wejrzenia” oraz serialu „Tajemnica zawodowa”. - Widz telewizyjny lubi oglądać to do czego jest przyzwyczajony od lat. Dlatego uważamy ze zmianami, które oczywiście zawsze zachodzą, ale mają przebieg ewolucyjny - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, group vice president programming & operation w TVN Warner Bros. Discovery.
Wczoraj Grupa TVN Warner Bros. Discovery zaprezentowała nową ofertę programową. - Jesienna ramówka TVN nie będzie się zbytnio różnić od poprzednich ramówek, ponieważ widz telewizyjny lubi oglądać to do czego jest przyzwyczajony od lat. Dlatego uważamy ze zmianami, które oczywiście zawsze zachodzą, ale mają przebieg ewolucyjny, np. raz na jakiś czas wprowadzenie pojedynczego eksperymentalnego projektu, niż radykalne przebudowywanie pasm - informuje portal Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, group vice president programming & operation w TVN Warner Bros. Discovery.
Jak zdradza nam Czaja „niewykluczone, że w TVN poeksperymentujemy z ramówką na wiosnę, ponieważ stacja ma nowego szefa programowego - Lidkę Kazen, która ma wiele ciekawych i odważnych pomysłów”. - W najbliższych tygodniach będziemy je analizować, aby zacząć myśleć o kolejnym sezonie. Ale na chwilę obecną koncentrujemy się na ramówce jesiennej, która ruszy za kilka dni - mówi.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Z naszych ustaleń wynika, że grupa TVN Warner Bros. Discovery na jesienną ramówkę przeznaczyła najwyższy budżet w historii, ale nadawca nie podaje konkretnych kwot. - Praktycznie z ramówki na ramówkę rosną budżety na produkcję programów w naszej grupie, ale są one inaczej rozkładane. Jeszcze kilka lat temu inwestowaliśmy przede wszystkim w główną antenę, teraz mamy także TVN7, TTV oraz Player.pl. Nie zapominamy o naszych kanałach tematycznych - komentuje Bogdan Czaja.
Nowy serial „Herkules” w poniedziałkowe wieczory od 5 września
Jedyna nowość TVN na jesień 2022 to serial „Herkules”, którego akcja koncentruje się na losach dwóch bohaterów. Jednym z nich jest Herkules Nowak - genialny analityk, który dziesięciokrotnie nie zdał egzaminu do szkoły policyjnej. Ma ograniczone zaufanie do wszystkich poza sobą i wydaje się być pozbawionym emocji, niezbyt miłym, ale genialnym introwertykiem.
- Dlaczego genialny analityk mający w jednym palcu wszystkie podręczniki do kryminologii i kryminalistyki nie może wykonywać swojego wymarzonego zawodu? Odpowiedź na to pytanie zna policjantka Sylwia Mazur, która jest przeciwieństwem Herkulesa. Często działa intuicyjnie, chaotycznie i pod wpływem emocji. Pewnie dlatego grozi jej przeniesienie do innego wydziału. Co wydarzy się kiedy Herkules stanie na jej drodze? Czy wspólnie uda im się rozwiązać jakąś sprawę kryminalną? A może stworzą duet doskonały? - informuje biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery.
W głównych rolach w produkcji wystąpią Rafał Maćkowiak (Herkules Nowak) oraz Weronika Książkiewicz (Sylwia Mazur), obok nich pojawią się m.in.: Mirosław Haniszewski (Jacek Wojda, szef Sylwii) i Anna Seniuk (siostra przełożona).
Zdjęcia do 8-odcinkowej produkcji realizowane były od końca września ub.r. do połowy lutego br. Produkcję pierwotnie miał pokazać Player.pl
Premierowe odcinki „Herkulesa” w TVN będzie można oglądać w poniedziałki o godz. 21.35, począwszy od 5 września 2022 roku. Pierwotnie serial miał pokazywać Player.pl, premiera w serwisie była zaplanowana na kwiecień br.
Ramówka TVN wystartuje 1 września
Stacja TVN jesienną ramówkę rozpocznie w czwartek, 1 września. Tego dnia stacja rozpocznie emisję nowych odcinków codziennych seriali i programów, które będzie można oglądać w dni powszednie w access prime-time i prime-time. Bez zmian o godz. 17.55 widzowie zobaczą „Ukrytą prawdę”, o 19.00 „Fakty” (a następnie „Sport”, „Pogoda” oraz „Uwaga!”). W prime-time będzie można oglądać również nowe odcinki serialu „Na Wspólnej” (od poniedziałku do czwartku o godz. 20.15 - serial nie miał przerwy wakacyjnej) oraz „Milionerów” (od poniedziałku do czwartku o 20.55).
- Myślimy, aby do TVN w przyszłym roku wprowadzić nowy paradokument, który moglibyśmy emitować oprócz „Ukrytej prawdy". Obecnie jest jednak za wcześnie na szczegóły, decyzje będziemy podejmować w najbliższych tygodniach lub miesiącach. Paradokumenty to ważna część dziennej oferty TVN, na pewno w najbliższych ramówkach nie planujemy rezygnować z tego gatunku - zdradza nam Bogdan Czaja.
Małgorzata Rozenek-Majdan i Krzysztof Skórzyński w „Dzień dobry TVN”
Jesienią od 1 września codziennie o 8.00 widzowie zobaczą „Dzień dobry TVN”. Nowy sezon magazynu rozpoczął się już jednak we wtorek, 16 sierpnia i do 31 sierpnia zaczyna się o 9.00. Do 28 sierpnia w stacji oglądać można „Dzień dobry wakacje”.
W najbliższym czasie - niewykluczone, że już w przyszłym tygodniu - w „Dzień dobry TVN” pojawi się nowa para gospodarzy. Będą to Małgorzata Rozenek-Majdan i Krzysztof Skórzyński.
„Ślub od pierwszego wejrzenia 8” we wtorkowe wieczory, w środy - „Toip model 11”
TVN tradycyjnie od poniedziałku do czwartku o godz. 21.30 pokazywać będzie duże programy i seriale cotygodniowe. Od 1 września w czwartki o tej porze widzowie zobaczą „Kuchenne rewolucje”, w poniedziałki od 5 września - wyżej wymieniony serial „Herkules”, we wtorki od 6 września - „Ślub od pierwszego wejrzenia 8”, a w środy od 7 września - „Top model 11”.
O 22.40 TVN pokaże „Kubę Wojewódzkiego”, a o 23.45 - „Superwizjer”.
Bez zmian w piątki o 20.00 we wrześniu nadawane będą filmy fabularne w ramach pasma „Superkino”. Od 30 września w tym pasmie będzie można oglądać „Lego Masters 3”.
Od 3 września w soboty o 20.00 będzie można oglądać czternastą edycję „Mam talent!”. Z kolei w niedzielnym prime-time od 4 września widzowie TVN zobaczą „Masterchefa 11” (o 20.00).
- Naszą najbliższą ramówkę definiują przede wszystkim znane od lat programy rozrywkowe typu „Top model”, „Mam talent!”, „Kuchenne rewolucje” czy „MasterChef”. Jesienią chcemy utrzymać znakomitą jakość naszych wszystkich produkcji - zarówno serialowych jak i programowych. Celem TVN na jesienną ramówkę jest absolutne utrzymanie pozycji lidera oglądalności w grupie komercyjnej 16-49 – informuje portal Wirtualnemedia.pl Bogdan Czaja, group vice president programming & operation w TVN Warner Bros. Discovery.
- TVN to nadal nasz najważniejszy kanał i myślę że tak będzie jeszcze przez długi czas. Od wielu lat widzimy fragmentaryzację rynku telewizyjnego, gdzie wyniki głównych stacji maleją na rzecz mniejszych kanałów tematycznych. Poza tym zmienia się model konsumpcji telewizji, coraz więcej osób ogląda treści wideo w trybie online i ten trend będzie się utrzymywał. Pomimo tego nadawcy nadal stawiają na główne anteny, które nadal są najważniejsze z punktu widzenia reklamowego. To sprawia, że posiadają zdecydowanie najwyższe budżety - analizuje Czaja.
Z kolei od początku listopada br. TVN (wspólnie z Eurosportem i serwisem Player.pl) relacjonować będą PŚ w skokach narciarskich 2021/2022. Grupa TVN Warner Bros. Discovery prawa do nadawania sportowej imprezy przejęła rok temu od Telewizji Polskiej.
Gwiazdy TVN prywatnie w spocie na 25-lecie stacji
Kilka dni temu - podczas koncertu „#Zawsze razem. Muzyczne podziękowanie dla widzów z okazji 25 lat TVN”, który odbył się trzeciego dnia Sopot Top of the Top Festival 2022 - odbyła się premiera spotu jesiennej ramówki TVN.
Nadawca podkreśla, że pod hasłem „kiedy jesteś sobą, możesz wszystko” TVN w spocie pokazuje wartość, którą jest otwartość na ludzi oraz pokazywanie swojej widowni świata, który inspiruje, zaskakuje, edukuje i bawi.
W 1-minutowym klipie występują: Magda Gessler, Agnieszka Chylińska, Kuba Wojewódzki, Joanna Krupa, Marcin Prokop, Dorota Szelągowska, Michel Moran, Dorota Wellman, Paulina Krupińska, Katarzyna Sokołowska oraz Jacek Iwaszko (Milionerzy), Helena Kłobucka (Masterchef Junior), Julia Sobczyńska, Mariusz Jakubowski, Bartosz Kloch (Top Model), Jagoda Piec i pies Stefan, Krystian Herba, Kamil Kobędzowski, Oskar Podolski (Mam Talent) i Grzegorz Zawierucha (Masterchef).
Stacja TVN w klipie wykorzystała utwór „Sweetest Thing” w wykonaniu zespołu U2. Za produkcję spotu wizerunkowego TVN jesień 2022 odpowiadał dział autopromocji TVN. Reżyserem był Robert Krawczyk, creative directorem i producentem - Robert Przyszlak, art directorem - Olga Rutkowiak, a pomysłodawcą i copywriterem - Mateusz Gruca.
Za scenariusz odpowiadali Robert Krawczyk i Olga Rutkowiak, za zdjęcia - Mateusz Skalski, za scenografię - Aleksandra Żurawska, za kostiumy - Małgorzata Bednarek-Chumakou. Konsultacją muzyczną zajął się Sirens. korekcją barwną Piotr Putko (Color Engine). Za online/compositing odpowiada Łukasz Zyskowski (Zpost), a za storyboard - Daniel Chmielewski Kierownictwem produkcji zajęły się Ewa Pszczołowska i Monika Kozioł, producentem wykonawczym była Magdalena Pazio.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,33 proc.
Dołącz do dyskusji: Serial „Herkules” jedyną nowością jesienią w TVN. Czaja: widz lubi oglądać to do czego jest przyzwyczajony
1. Znamy swoich widzów....
2. Widz lubi oglądać kontynuacje i to co zna...
3. Widz lubi w lecie oglądać programy lekkie i dziejące się w ciepłych klimatach....
4. Nie popularne są programy studyjne....
5. Seriale w Polsce powinny być z aktorami których widz zna...
To wszystko są tłumaczenia mniej kreatywnych osób.
estetyka za 5 zł
estetyka za 5 zł