SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wysoka oglądalność TVN24 w ostatnich dniach, „Kawa na ławę” hitem

Szeroko relacjonujący ustawę „lex TVN” kanał TVN24 od piątku ogląda średnio 348 tys. widzów, co przekłada się na 5,46 proc. udziału w rynku telewizyjnym. Stacja ma wyraźnie wyższe wyniki od TVP Info i Polsat News - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Edward Miszczak na manifestacji przeciw "lex TVN", fot. screen z TVN24 Edward Miszczak na manifestacji przeciw

W piątek, 17 grudnia Sejm przyjął nowelizację ustawy o radiofonii i telewizji, która może zmusić TVN Grupę Discovery do odsprzedaży większościowego pakietu udziałów. Aktualnie ustawa czeka na podpis lub weto od strony prezydenta. Sytuację na bieżąco szeroko relacjonuje TVN24.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement - do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl - TVN24 od piątku, 17 grudnia do wtorku, 22 grudnia śledziło średnio 348 tys. widzów w grupie 4+. Przełożyło się to na 5,46 proc. udziału w rynku telewizyjnym. Średni dobowy 1-minutowy zasięg kanału wyniósł 4,38 mln widzów.

Najwyższe wyniki 17 grudnia

Stacja TVN24 najwyższe wyniki odnotowała 17 grudnia, czyli w dniu przyjęcia przez sejm ustawy „lex TVN”. Jej udział wyniósł 6,54 proc. W kolejnych dniach średni SHR% stacji plasował się na poziomie odpowiednio: 4,31 proc., 4,91 proc., 5,89 proc. i 5,64 proc.

Informacyjny kanał TVN Grupa Discovery w ostatnich dniach miał wyraźnie wyższe wyniki niż konkurencyjne stacje. TVP Info od 17 do 21 grudnia notowało 4,30 proc., a Polsat News - 1,39 proc.

TVN24 w ostatnich dniach miał wyższe wyniki oglądalności względem ostatniego długofalowego okresu. Na przykład od 1 stycznia do 21 grudnia 2021 roku kanał miał średnio 4,96 proc. udziału.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 TVN24 od 17 do 21 grudnia miał średnio 3,32 proc. udziału, a od 1 stycznia do 21 grudnia było to 3,09 proc.

Z kolei wynik TVP Info w ostatnich dniach wyniósł 1,64 proc., a Polsat News - 1,31 proc.

Specjalne wydanie „Kawy na ławę” z udziałem dziennikarzy hitem

Ratingowym hitem TVN24 w okresie od 17 do 21 grudnia była „Kawa na ławę”, która w niedzielę o godz. 10.45 śledziło 907 tys. widzów, co przełożyło się na 10,32 proc. udziału. Było to specjalne wydanie magazynu, w którym gośćmi Konrada Piaseckiego nie byli politycy, a dziennikarze związani z TVN Grupa Discovery: Monika Olejnik, Anita Werner, Katarzyna Kolenda-Zaleska, Andrzej Morozowski, Piotr Marciniak i Grzegorz Kajdanowicz.

Drugie i trzecie miejsce zajęły wydania „Kropki nad i” z 21 grudnia i 17 grudnia, które miały odpowiednio 871 tys. i 857 tys. widzów. Czołową piątkę uzupełniają: „Prognoza pogody” z 19 grudnia (835 tys. osób) i „Fakty” z 17 grudnia (831 tys.).

TVN Grupa Discovery w tym tygodniu czasowo rozszerzyła zasięg TVN24. W związku z przyjęciem przez Sejm ustawy nazywanej „lex TVN” stacja dostępna jest dla wszystkich subskrybentów platformy streamingowej Player, a także w najtańszych pakietach sieci kablowych i platform cyfrowych. Sygnał stacji od 5.55 do 10.00 jest nadawany również w TTV.

Dołącz do dyskusji: Wysoka oglądalność TVN24 w ostatnich dniach, „Kawa na ławę” hitem

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Katty
Szczujnia TVP info słabiutko. O bardzo dobrze!
0 0
odpowiedź
User
Wojciech
Serdeczne gratulacje!!! Większość Polaków stoi murem za TVN24. PiS chce u nas Rosję zrobić, ale to się nie uda. Do boju!!
0 0
odpowiedź
User
Śledziu
Brawo!
0 0
odpowiedź