W TVP reklamy przy meczach polskich piłkarzy dużo droższe niż przy festiwalu w Opolu
Biuro Reklamy Telewizji Polskiej w cenniku reklamowym na czerwiec najdrożej wyceniło spoty emitowane przy meczach polskich piłkarzy z Niemcami i z Mołdawią - kosztują grubo ponad 100 tys. zł netto.
149,6 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.) kosztuje reklama przy spotkaniu polskiej reprezentacji piłkarskiej z Mołdawią w ramach eliminacji do Euro 2024, które będzie transmitowane w TVP1 20 czerwca br.
16 czerwca polscy piłkarze zagrają towarzyski mecz z Niemcami - spot przy tej relacji wyceniono na 127,3 tys. zł.
W dniach 9-11 czerwca TVP1 pokaże Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu. Spot przy koncercie "Wielka gala od Opola do Opola" pierwszego dnia festiwalu kosztuje 70 tys. zł. Reklama w drugim dniu przy koncercie "Premiery" została wyceniona na 67,8 tys. zł, zaś ostatniego dnia, przy koncercie "Cała sala śpiewa z nami" - na 73,4 tys. zł.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
18 czerwca br. TVP1 będzie transmitować finał piłkarskiej Ligi Narodów - reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku przy tej transmisji zapłacą 66,9 tys. zł. Cztery dni później z kolei transmitowany będzie mecz polskich siatkarzy rozgrywany z Holandią w ramach Ligi Narodów - za spot przy nim trzeba zapłacić 68,1 tys. zł.
Cena spotu przy "Wiadomościach" w TVP1 w dni powszednie została ustalona na maksymalnie 51,4 tys. zł w dni robocze i 61,5 tys. zł w niedziele. Stawka dla reklamy przy prognozie pogody wynosi z kolei 49,7 tys zł w dni powszednie i 60,6 tys. zł w niedzielne wieczory. Dla reklam przy serwisie sportowym ceny wynoszą odpowiednio: 44,2 tys. zł i 57,6 tys. zł.
Za reklamę przy serialu "Komisarz Alex" trzeba zapłacić 27 tys. zł, a przy "Ojcu Mateuszu" - 37,3 tys. zł.
W czerwcowej ramówce TVP2 nie ma już premierowych odcinków seriali takich, jak "M jak miłość", "Na dobre i na złe" czy "Barwy szczęścia".
Biuro Reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy tv ogłosiło ceny reklam na czerwiec.
Dołącz do dyskusji: W TVP reklamy przy meczach polskich piłkarzy dużo droższe niż przy festiwalu w Opolu