Tygodniki opinii na Święta z wyższymi cenami i dodatkami
Wiodące tygodniki opinii na Święta Bożego Narodzenia przygotowały podwójne wydania. Mają one więcej stron i wyższe ceny. Dwa tytuły do części nakładów dołączyły też dodatki.
W poniedziałek 16 grudnia br. do sprzedaży trafiły podwójne wydania „Newsweeka”, „Wprost”, „W Sieci” i „Do Rzeczy”. „Wprost” (AWR „Wprost”) ma objętość zwiększoną do 132 stron i ukazał się w cenie 6,90 zł (normalnie kosztuje 5,90 zł), zaś w „W Sieci” (Fratria) także liczy 132 strony, ale cena pisma nie wzrosła i wynosi 5,90 zł.
Z kolei „Newsweek” (Ringier Axel Springer Polska) i „Do Rzeczy” (Orle Pióro) poza mutacjami pustymi mają też wersje z dodatkami.
Do części nakładu „Newsweeka” dołączono film „Elizjum”, a cena tej wersji to 29,99 zł. Wydanie ma objętość zwiększoną do 180 stron, dlatego cena mutacji bez dodatku wzrosła o 1 zł do 6,90 zł. Numer jest wsparty radiową kampanią reklamową z udziałem redaktora naczelnego tygodnika Tomasza Lisa. Spoty można usłyszeć w Radiu ZET, Trójce, Radiu PiN, Esce i Esce Rock. Kampanię przygotował dział marketingu RASP.
Natomiast świąteczne wydanie „Do Rzeczy” liczy 116 stron i kosztuje 5,90 zł (normalna cena pisma to 4,90 zł). Do części nakładu dołączono książkę „Tradycyjne wigilijne”, a cena tej wersji to 14,90 zł.
Wychodząca w środy „Polityka” ukaże się 18 grudnia br. w objętości wynoszącej 172 stron. Cena jej świątecznego wydania będzie najwyższa spośród wszystkich tygodników opinii i wyniesie 7,50 zł.
Kolejne numery „Wprost”, „W Sieci”, „Do Rzeczy” i „Polityki” pojawią się w sprzedaży wyjątkowo w piątek 27 grudnia br., zaś „Newsweek” trafi na rynek normalnie w poniedziałek 30 grudnia br.
>>> Ranking sprzedaży tygodników opinii w trzech pierwszych kwartałach 2013 roku
Dołącz do dyskusji: Tygodniki opinii na Święta z wyższymi cenami i dodatkami
PRAWDA JEST TAKA, ŻE WSZYSCY CHCĄ NA NICH ZAROBIĆ LICZY SIĘ TYLKO MAMONA. MAM NADZIEJĘ, ŻE UDŁAWICIE SIĘ TĄ KASĄ