"Tytka Charytatywna" - prof. Jerzy Bralczyk i Krystyna Czubówna w kampanii Caritas Polska (wideo)
W telewizji i radiu ruszyła przedświąteczna akcja Caritas w Polsce pod nazwą "Tytka Charytatywna", w ramach której można pomóc osobom potrzebującym. W akcję zaangażowali się Krystyna Czubówna i prof. Jerzy Bralczyk.
Tytułowa "tytka" to w gwarze poznańskiej papierowa torba. Akcja realizowana jest w różnych regionach Polski, gdzie przyjęła swoje lokalne nazewnictwo, np. Tutka, Torba, Siatka.
Ten językowy koncept stanął w centrum kampanii promującej akcję. Zaangażował się w nią prof. Jerzy Bralczyk, który wyjaśnia, że to nie nazwa akcji jest najważniejsza. Akcję wsparła także Krystyna Czubówna, która użyczyła swojego głosu do nagrania spotu telewizyjnego i radiowego.
W ramach akcji Caritas Archidiecezji Poznańskiej rozprowadzi w całej Polsce ponad 120 000 tytek. Można je wypełnić samodzielnie produktami spożywczymi lub chemicznymi (pakowanymi osobno). Dostępne będą także elektroniczne opcje wsparcia akcji: poprzez wysłanie SMS-a o treści "Tytka" pod nr 72052 (koszt 2,46 zł z VAT) lub zapakowanie wirtualnej tytki na tytkacharytatywna.pl.
Kampania potrwa do końca br. Spoty będą emitowane w Telewizji Polskiej i Polskim Radiu.
Twórcą kampanii jest Caritas Polska we współpracy z Caritas Archidiecezji Poznańskiej. Spoty radiowe i telewizyjne zostały wyprodukowane przez dom produkcyjny Oversee Łukasz Dolata i wyreżyserowane przez Mateusza Pleskacza. Postprodukcją obrazu zajęło się Alchemiq Studio, a nagrania Krystyny Czubówny zrealizowało RPM Studio.
Dołącz do dyskusji: "Tytka Charytatywna" - prof. Jerzy Bralczyk i Krystyna Czubówna w kampanii Caritas Polska (wideo)