'Viva' z rozebraną Edytą Górniak w najniższej cenie w historii
Dzisiejsze wydanie dwutygodnika "Viva!" (Edipresse Polska) ukazałosię w najniższej cenie w historii wynoszącej tylko 0,99 zł.Dotychczas tytuł, który zwykle kosztuje 5,90 zł, w ramach promocjimożna było kupić za co najmniej 1,99 zł.
- Obniżenie ceny "Vivy!" do 0,99 zł na tenjeden wyjątkowy numer to element naszej strategii promocyjnej.Znalazł się w nim pierwszy wywiad z Edytą Górniak po rozstaniu zmężem oraz ekskluzywna sesja piosenkarki z synem Allanem, któraodbyła się na Mauritiusie. Wraz z tym wydaniem rusza też wakacyjnykonkurs "Viva! Holiday" - tłumaczy nam AgnieszkaWicher, dyrektor promocji "Vivy!".
W konkursie, który ma charakter sms-owy co tydzień wygrać możnam.in. wycieczki, telewizory i telefony. Dodatkowo, gdy zbierze siękupony z trzech kolejnych numerów "Vivy!" można wziąć udział wlosowaniu nagrody głównej - wycieczki do Egiptu.
Nakład tego wydania "Vivy!" w cenie 0,99 zł to 500 tys.egz. Dodatkowo w sprzedaży znalazło się też 45 tys. egz.numeru wraz z filmem DVD "Dobry rok". Mutacja ta kosztuje 19,89zł.
Wydanie wsparte jest kampania reklamową w telewizji (TVP,Polsat, TVN, TV 4, TVN 7, TVN Style, TVN 24, TVN Meteo, KinoPolska) i radiu (Radio Zet, Chilli Zet, Radio PiN). Numerowitowarzyszy też promocja w punktach sprzedaży prasy (HDS, Kolporter)oraz autopromocja w tytułach prasowych i serwisach internetowychEdipresse Polska. Kreację kampanii przygotowała agencjaFedisz&Raczkowska, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowyZenith Optimedia.
Średnia sprzedaż ogółem "Vivy!" w okresie od stycznia dokwietnia br. wyniosła 185 095 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: 'Viva' z rozebraną Edytą Górniak w najniższej cenie w historii