SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

VoD mało popularne

Operatorom telewizji kablowych jak na razie nie udaje się zachęcić znaczącej liczby odbiorców do korzystania z usług typu VoD (Video-on-Demand).

Pomimo intensywnej promocji, na przestrzeni ubiegłego roku odsetek amerykańskich gospodarstw domowych korzystających z VoD zwiększył się tylko z 13 do 15 procent - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na badanie firmy Forrester Research.

Co więcej, widzowie przeznaczają na VoD zaledwie 3 procent z liczby minut jakie w sumie zajmuje im oglądanie telewizji w tygodniu.

Z badania Forrestera wynika, że jak na razie konkurencją nie do pokonania dla usług VoD są programy telewizyjne dostarczane drogą internetową, urządzenia DVR (digital video recorder) oraz krótkie klipy wideo w sieci.

źródło: eMarketer

  • Więcej informacji:
  • VoD

Dołącz do dyskusji: VoD mało popularne

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl