SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Volvo w kampanii „Moments” promuje Volvo XC60

Wystartowała polska kampania nowego modelu Volvo XC60 pt. „Moments”. Za działania komunikacyjne odpowiada Grey Group Poland.

Hasło przewodnie kampanii brzmi „Sometimes the moments that never happen, matter the most”. Jej celem jest przedstawienie walorów nowego modelu Volvo XC60. Kampania potrwa do końca sierpnia.

Kampania została przygotowana w oparciu o trzyminutowy spot telewizyjny stworzony przez szwedzką agencję Forsman&Bodensfors. W polskiej wersji spot został skrócony do trzydziestu sekund. W ramach kampanii przygotowano także 180 sekundowe spoty kinowe, OOH, print i materiały dealerskie.

Za działania komunikacyjne odpowiada Grey Group Poland.

Dołącz do dyskusji: Volvo w kampanii „Moments” promuje Volvo XC60

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jak
Beznadzieja. Trzydzieści sekund z których nic nie wynika. A do kina to ja idę nie po to żeby reklamy oglądać i jeszcze za to płacić. Ten spot ma sens tylko w całości i nie na polskim rynku bo to jest historia z bogatego kraju nie z Polski.
0 0
odpowiedź