Wakacyjne “Pytanie na śniadanie” straciło widzów
Letnie wydania porannego magazynu TVP2 “Pytanie na śniadanie” mają w tym roku mniej widzów niż rok temu. Program cieszy się jednak większą popularnością niż w czerwcu.
Wydania “Pytania na śniadanie” w okresie od 26 czerwca do 18 lipca br. notowały średnią oglądalność na poziomie 486 tys. widzów, co dało Dwójce 13,84 proc. udziału w grupie 4+ i 11,86 proc. w komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl (dane dotyczą tylko dni powszednich).
Poranny magazyn Dwójki miał o 63 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Wtedy |”Pytanie” oglądało bowiem 549 tys. osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 15,26 proc. oraz 14,76 proc.
Widownia programu jest jednak wyższa w porównaniu do wydań czerwcowych (od 4 do 22 czerwca br.), które jeszcze konkurowały z konkurencyjnym “Dzień dobry TVN” (program obecnie ma przerwę wakacyjną, a jego emisja zostanie wznowiona na początku września br.). Średnio oglądało je bowiem 436 tys. widzów (udziały wynosiły 13,01 proc. oraz 8,96 proc.).
>>> „Dzień dobry TVN” wygrało z „Pytaniem na śniadanie”
Najchętniej oglądany wakacyjny odcinek „Pytania” został wyemitowany 26 czerwca br. i zgromadził aż 594 tys. widzów. Wszystkie spośród trzech topowych wydań przekroczyły granicę 500 tys. oglądających.
>>> Alicja-Resich Modlińska zwolniona
Oglądalność “Pytania na śniadanie”
Okres | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
26-06-2012 - 18-07-2012 | 486152 | 13,84% | 11,86% |
28-06-2011 - 20-07-2011 | 549124 | 15,26% | 14,76% |
wirtualnemedia.pl | |||
04-06-2012 - 22-06-2012 | 435653 | 13,01% | 8,96% |
Trzy topowe wydania programu
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
26-06-2012 | 593688 | 16,75% | 12,28% |
17-07-2012 | 577233 | 14,09% | 14,36% |
18-07-2012 | 572728 | 14,43% | 12,10% |
Dołącz do dyskusji: Wakacyjne “Pytanie na śniadanie” straciło widzów