SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wakacyjne “Pytanie na śniadanie” straciło widzów

Letnie wydania porannego magazynu TVP2 “Pytanie na śniadanie” mają w tym roku mniej widzów niż rok temu. Program cieszy się jednak większą popularnością niż w czerwcu.

Wydania “Pytania na śniadanie” w okresie od 26 czerwca do 18 lipca br. notowały średnią oglądalność na poziomie 486 tys. widzów, co dało Dwójce 13,84 proc. udziału w grupie 4+ i 11,86 proc. w komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl (dane dotyczą tylko dni powszednich).

Poranny magazyn Dwójki miał o 63 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie ub.r. Wtedy |”Pytanie” oglądało bowiem 549 tys. osób przy udziałach wynoszących odpowiednio 15,26 proc. oraz 14,76 proc.

Widownia programu jest jednak wyższa w porównaniu do wydań czerwcowych (od 4 do 22 czerwca br.), które jeszcze konkurowały z konkurencyjnym “Dzień dobry TVN” (program obecnie ma przerwę wakacyjną, a jego emisja zostanie wznowiona na początku września br.). Średnio oglądało je bowiem 436 tys. widzów (udziały wynosiły 13,01 proc. oraz 8,96 proc.).

>>> „Dzień dobry TVN” wygrało z „Pytaniem na śniadanie”

Najchętniej oglądany wakacyjny odcinek „Pytania” został wyemitowany 26 czerwca br. i zgromadził aż 594 tys. widzów. Wszystkie spośród trzech topowych wydań przekroczyły granicę 500 tys. oglądających.

>>> Alicja-Resich Modlińska zwolniona


Oglądalność “Pytania na śniadanie”

OkresWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
26-06-2012 - 18-07-201248615213,84%11,86%
28-06-2011 - 20-07-201154912415,26%14,76%
wirtualnemedia.pl
04-06-2012 - 22-06-201243565313,01%8,96%


Trzy topowe wydania programu

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
26-06-201259368816,75%12,28%
17-07-201257723314,09%14,36%
18-07-201257272814,43%12,10%

Dołącz do dyskusji: Wakacyjne “Pytanie na śniadanie” straciło widzów

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin
Wyprasowane kobiece twarze ze zmarszczek i emocji. BRR
odpowiedź
User
Pan z TVP2
Nie ma o czym pisać. To tabloidowy chłam.
odpowiedź
User
jontek
Ta fotka jest super. Powyginana rura dyndająca nad ich głowami jest bezcenna. Albo komuś zabrakło pomysłu na loft albo 50zł na płytę gipskartonu. Pozdrawiam scenografa. Ten to dopiero bierze pieniądze za nic . . .
odpowiedź