Weszło szykuje dla Orlenu magazyn o piłkarskich mistrzostwach świata
Orlen został partnerem materiałów serwisu Weszło.com na temat tegorocznych piłkarskich mistrzostw świata. W ramach współpracy redakcja witryny przygotuje 196-stronicowy magazyn o turnieju dostępny wyłącznie na stacjach Orlen.
W magazynie znajdą się m.in. wywiady z zawodnikami naszej reprezentacji oraz relacje m.in. z Rosji (tam od połowy czerwca do połowy lipca będą rozgrywane mistrzostwa), a także z Kolumbii, Senegalu i Japonii (z reprezentacjami tych krajów nasza drużyna zmierzy się w fazie grupowej turnieju).
Magazyn jest przygotowywany pod kierownictwem dziennikarza Weszło Leszka Milewskiego. Nie podano jeszcze, ile będzie kosztował, w jakim nakładzie się ukaże ani kiedy konkretnie trafi do sprzedaży na stacjach Orlenu.
Współpraca koncernu z Weszło.com obejmuje też teksty publikowane w tym serwisie. - Na stronie na razie ukazywały się zaledwie przecieki z tych dziesiątek materiałów, które przywieźliśmy ze sobą. Odwiedziliśmy wszystkie miasta, w których zagra reprezentacja na mundialu. Odwiedziliśmy kilku, a zamierzamy odwiedzić jeszcze wielu żołnierzy z armii Adama Nawałki. Pod batutą Leszka Milewskiego znajdzie się cykl wspomnień z turniejów mistrzowskich sprzed lat, ekskluzywne materiały z Senegalu, Japonii i Kolumbii stworzą cykl „Vitay” napisany razem z tą orlenowską marką - wyliczono na Weszło.com w zeszłym tygodniu.
Według badania Gemius/PBI w lutym br. Weszło.com zanotowało 330,3 tys. realnych użytkowników i 11,12 mln odsłon.
Dołącz do dyskusji: Weszło szykuje dla Orlenu magazyn o piłkarskich mistrzostwach świata
ta.poziom gimbazy.dramat