SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Wiadomości” i prognoza pogody najdroższe w cenniku TVP na lipiec

Kilka procent więcej niż rok temu zapłacą reklamodawcy zainteresowani emisją spotów na antenach TVP w lipcu br. Najwyżej wyceniono reklamy przy „Wiadomościach” i prognozie pogody.

Od lewej: Krzysztof Ziemiec, Danuta Holecka i Michał Adamczyk, fot. TVPOd lewej: Krzysztof Ziemiec, Danuta Holecka i Michał Adamczyk, fot. TVP

Analizując cennik TVP na lipiec warto przypomnieć, że do połowy lipca jest on uwarunkowany piłkarskimi mistrzostwami świata. Ofertę przy transmisjach z tego turnieju biuro reklamy nadawcy sprzedawało już od maja,

Najdroższy spot przy „Wiadomościach” kosztuje w niedziele – 27,8 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.). W ub.r. było to maksymalnie 22,5 tys. Emisje w dni powszednie kosztują maksymalnie 20,9 tys. zł (w ub.r. mieściły się w przedziale 6,4 – 6,9 tys. zł).

Przy nadawanej po tym serwisie informacyjnym prognozie pogody reklama kosztuje do 25,7 tys. zł w niedzielny wieczór i maksymalnie 19,6 tys. zł w dni robocze (przed rokiem było to odpowiednio: 20,5 tys. zł i 14,8 tys. zł).

Z kolei za spot przy serwisie sportowym trzeba zapłacić do 23,5 tys. zł w niedzielę i do 19,6 tys. zł od poniedziałku do piątku (w ub.r. było to odpowiednio: 21,6 tys. zł i 16,5 tys. zł).

Według danych Nielsen Audience Measurement w maju ub.r. TVP1 zanotowało 469 670 widzów średniej oglądalności minutowej i 8,3 proc. udziału w rynku oglądalności, a TVP2 - odpowiednio 467 782 widzów i 8,27 proc.

Dołącz do dyskusji: „Wiadomości” i prognoza pogody najdroższe w cenniku TVP na lipiec

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mirek
Powinni zmienić nazwę na PiS PR News. Kto jest za?
odpowiedź
User
Mirek
Powinni zmienić nazwę na PiS PR News. Kto jest za?
"Wiadomości PiS"
odpowiedź
User
Marek
Cennik robiony pod spolki skarbu państwa więc nie musi byc racjonalny. A reklamy azofoski w prime time to nawet zabawne sa.
odpowiedź