„Więcej z życia w Orange” w nowej reklamie rebrandingu TP na Orange (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej wspierającej rebranding usług stacjonarnych TP na Orange. Reklamy - tym razem bez udziału Serca i Rozumu - przygotowały firmy Publicis, Film Produkcja, Platige Image i MEC.
Nowe reklamy rebrandingu usług stacjonarnych TP na Orange pokazują, jak w codziennym życiu przydają się różnorodne usługi telefoniczne i internetowe, które oferuje ta sieć. Wszystkie przekazy łączy hasło „Więcej z życia w Orange”.
>>> Maciej Witucki: rebranding nie wpłynie na projekcje finansowe TP SA
Kampania informująca o rebrandingu TP na Orange jest prowadzona od początku kwietnia, a w poprzednich reklamach występowały Serce i Rozum, dotychczasowe twarze marki TP. W reklamie telewizyjnej przeprowadzały się do krainy Orange (obejrzyj to), a w spocie internetowym dodatkowo spotykały się z duchem czasu (zobacz to).
Obecna odsłona akcji jest prowadzona w telewizji (wszystkie najważniejsze stacje), prasie, internecie, kinach i na outdoorze. Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, produkcją nowego spotu zajęła się firma Film Produkcja, a postprodukcją - Platige Image, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: „Więcej z życia w Orange” w nowej reklamie rebrandingu TP na Orange (wideo)