Włodzimierz Zientarski reklamuje wyprzedaż Toyoty (wideo)
Rusza kampania reklamująca wyprzedaż samochodów Toyota z rocznika 2013. Twarzą akcji jest dziennikarz motoryzacyjny Włodzimierz Zientarski.
W wyprzedażowej kampanii Toyoty Włodzimierz Zientarski występuje jako ekspert programu „Auto Magazyn”. Dziennikarz podkreśla, że chociaż Toyota wprowadziła w br. wiele zmian (7 premier, 6 aut hybrydowych i nowy design), to jej auta niezmiennie charakteryzują się wysoką niezawodnością.
Reklamy przekonują, że oferta wyprzedażowa samochodów Toyota z rocznika 2013 roku jest bezkonkurencyjna na rynku, m.in. dlatego że można w niej uzyskać do 18 tys. zł oszczędności.
Akcja reklamowa jest prowadzona m.in. w telewizji i internecie. Kreację kampanii przygotowały agencje Saatchi & Saatchi Poland i Closbrothers, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: Włodzimierz Zientarski reklamuje wyprzedaż Toyoty (wideo)
Ale nie dlatego zrezygnuję z zakupu Toyoty, tylko z powodu pana Z., który podpadł mi swoim zachowaniem, gdy bronił syna za... jak to się nazywa?
Kurzajewski Wam nie przeszkadza? A Lis? Rogalska?
Przecież Zientarski nie robi kryptoreklamy (np. przy okazji transmisji F1), tylko oficjalnie występuje w reklamie... znacznie gorsze są wszelkiej maści programy motoryzacyjne z niby ekspertami, w których każdy oceniany samochód ma tylko zalety. Króluje w tym pseudo dziennikarstwie motoryzacyjnym TVN Turbo.