SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Włodzimierz Zientarski reklamuje wyprzedaż Toyoty (wideo)

Rusza kampania reklamująca wyprzedaż samochodów Toyota z rocznika 2013. Twarzą akcji jest dziennikarz motoryzacyjny Włodzimierz Zientarski.

W wyprzedażowej kampanii Toyoty Włodzimierz Zientarski występuje jako ekspert programu „Auto Magazyn”. Dziennikarz podkreśla, że chociaż Toyota wprowadziła w br. wiele zmian (7 premier, 6 aut hybrydowych i nowy design), to jej auta niezmiennie charakteryzują się wysoką niezawodnością.

Reklamy przekonują, że oferta wyprzedażowa samochodów Toyota z rocznika 2013 roku jest bezkonkurencyjna na rynku, m.in. dlatego że można w niej uzyskać do 18 tys. zł oszczędności.

Akcja reklamowa jest prowadzona m.in. w telewizji i internecie. Kreację kampanii przygotowały agencje Saatchi & Saatchi Poland i Closbrothers, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.

 

Dołącz do dyskusji: Włodzimierz Zientarski reklamuje wyprzedaż Toyoty (wideo)

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Yogi
Właśnie ta kampania zniechęciła mnie do marki Toyota, którą jeżdżę od lat! Samochody rzeczywiście były bardzo trwałe, lecz Verso, którym jeżdżę od 9 lat, jest zaprzeczeniem wysokiej jakości lub źle trafiłem.
Ale nie dlatego zrezygnuję z zakupu Toyoty, tylko z powodu pana Z., który podpadł mi swoim zachowaniem, gdy bronił syna za... jak to się nazywa?
odpowiedź
User
See
Jego zachowanie po wypadku syna jest co najmniej kontrowersyjne, ale jakoś zrozumiałe. Każdy ojciec walczy o własne dziecko. Ale reklama to gwóźdź do trumny. Nie mogłam uszom uwierzyć. Włączam radio, słyszę Zientarskiego pean na cześć Toyoty, a potem okazuje się, że to reklama. Ten pan jeszcze chce być dziennikarzem???Chyba, że to pożegnanie z zawodem z ekstra bonusem.
odpowiedź
User
Piotr
A bo to pierwszy dziennikarz, który coś reklamuje?
Kurzajewski Wam nie przeszkadza? A Lis? Rogalska?
Przecież Zientarski nie robi kryptoreklamy (np. przy okazji transmisji F1), tylko oficjalnie występuje w reklamie... znacznie gorsze są wszelkiej maści programy motoryzacyjne z niby ekspertami, w których każdy oceniany samochód ma tylko zalety. Króluje w tym pseudo dziennikarstwie motoryzacyjnym TVN Turbo.
odpowiedź