Województwo śląskie postawiło na agencję Aplan Media
Aplan Media wygrała przetarg na opracowanie i realizację kampanii województwa śląskiego.
Głównym celem kampanii jest propagowanie walorów turystycznych województwa, pokazanie jego potencjału zawodowego, kulturalnego oraz bogatej oferty mieszkaniowej.
Po stronie agencji leży przygotowanie kompleksowej strategii oraz koncepcji kreatywnej opartej na storytellingu.
W ramach umowy firma przeprowadzi zakup mediów w sferze digital i OOH, odpowie za komunikację i reklamy w mediach społecznościowych, zapewni kampanie promocyjne w mediach regionalnych, wyprodukuje serię podcastów oraz przygotuje materiały wideo, w tym showreel z podsumowaniem kampanii.
Duża rolę w projekcie odegrają influencerzy, którzy zostaną zaproszeni m.in. do udziału w materiałach filmowych.
Kampania ma charakter ponadregionalny i obejmie swoim zasięgiem sześć województw: śląskie, opolskie, łódzkie, świętokrzyskie, dolnośląskie, małopolskie.
W postępowaniu przetargowym złożono dziewięć ofert.
Dołącz do dyskusji: Województwo śląskie postawiło na agencję Aplan Media