„Wprost” z licencją „The Economist”
Tygodnik „Wprost” (AWR „Wprost”) zyskał wyłączną licencję na publikowanie w Polsce materiałów przygotowanych na podstawie analiz instytutu badawczego The Economist Intelligence Unit.
Treści te znajdą się w przygotowanym specjalnie, brandowanym logotypem „The Economist” dodatku, który raz w miesiącu (do końca roku) ukazywać się będzie w ramach grzbietu głównego tygodnika. W dodatku publikowane będą analizy i prognozy dotyczące gospodarki światowej uzupełnione o komentarz specjalistów i przedstawicieli polskich instytucji rządowych, które mają wpływ na funkcjonowanie rynku. Wkładka liczyć będzie od 8 do 12 stron.
Pierwsze wydanie dodatku ukaże się w najbliższy poniedziałek 12 kwietnia br.
The Economist Intelligence Unit jest częścią grupy The Economist, wydawcy prestiżowego tygodnika biznesowego o takim samym tytule.
Dołącz do dyskusji: „Wprost” z licencją „The Economist”