SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wprost” zmienia spis treści i sposób prezentacji materiałów

W bieżącym wydaniu tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”) wprowadzono rozbudowany spis treści. To efekt zmian wdrażanych przez nowego redaktora naczelnego Jacka Pochłopienia.

Od tego tygodnia spis treści w tygodniku zajmuje dwie strony. W zapowiedziach najważniejszych materiałów oprócz tytułów pojawiły się ilustracje. Zmienił się sposób prezentacji artykułów zbliżonych tematycznie z różnych działów.

Dodatkowo wybrane materiały wydania „Wprost” odsyłają do serwisu wprost.pl.

Dwa tygodnie temu Jacek Pochłopień przejął obowiązki redaktora naczelnego „Wprost” (zastępując Tomasza Wróblewskiego), a jego zastępcą został Marcin Dzierżanowski. Pochłopień zaraz po przejęciu kierownictwa pismem zapowiedział, że będzie ono bardziej otwarte na tematy z mediów społecznościowych oraz będzie w nim więcej treści o nowych technologiach i wydarzeniach w kraju.

W zeszłym tygodniu „Wprost” rozstał się z Kamilem Śmiałkowskim, który kierował działem Cywilizacje. Natomiast obowiązki szefa nowego działu Zagranica w piśmie objął Jakub Mielnik.

Według danych ZKDP w pierwszej połowie br. średnia sprzedaż ogółem „Wprost” wynosiła 26 124 egz.

Dołącz do dyskusji: „Wprost” zmienia spis treści i sposób prezentacji materiałów

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Weww
No to przelom😀 A na koniec roku 15 tys sprzedanych egzemplarzy.😀
0 0
odpowiedź
User
bikini
Spis treści był we Wprost zawsze rozbudowany - przez całe lata, do 2010 czy 2011 roku. Serio, Ameryka w konserwach odkryta. Innowacyjność, że hej. Pytanie brzmi, czy będzie ten spis czym zapełnić. Życzę tego nowym redaktorom.
0 0
odpowiedź
User
Alkohol
Spis treści zawsze się robiło większy, jak tekstów brakowało. Wstępniak na stronicę, spis na dwie i już 3 procent pisma zapełnione... Zgadzam się z przedmówcami, że nowy chyba się pogubił. Nie zyskasz nowych nabywców proszku do prania, gdy przestawisz bloki na opakowaniu. Nowy! Idź na miasto i zobacz, jak ludzie kupują twoją konkurencję! Bo zostało ci najwyżej siedem miesięcy, a później kop wiesz w co!
0 0
odpowiedź