„Wprost” zmienia spis treści i sposób prezentacji materiałów
W bieżącym wydaniu tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”) wprowadzono rozbudowany spis treści. To efekt zmian wdrażanych przez nowego redaktora naczelnego Jacka Pochłopienia.
Od tego tygodnia spis treści w tygodniku zajmuje dwie strony. W zapowiedziach najważniejszych materiałów oprócz tytułów pojawiły się ilustracje. Zmienił się sposób prezentacji artykułów zbliżonych tematycznie z różnych działów.
Dodatkowo wybrane materiały wydania „Wprost” odsyłają do serwisu wprost.pl.
Dwa tygodnie temu Jacek Pochłopień przejął obowiązki redaktora naczelnego „Wprost” (zastępując Tomasza Wróblewskiego), a jego zastępcą został Marcin Dzierżanowski. Pochłopień zaraz po przejęciu kierownictwa pismem zapowiedział, że będzie ono bardziej otwarte na tematy z mediów społecznościowych oraz będzie w nim więcej treści o nowych technologiach i wydarzeniach w kraju.
W zeszłym tygodniu „Wprost” rozstał się z Kamilem Śmiałkowskim, który kierował działem Cywilizacje. Natomiast obowiązki szefa nowego działu Zagranica w piśmie objął Jakub Mielnik.
Według danych ZKDP w pierwszej połowie br. średnia sprzedaż ogółem „Wprost” wynosiła 26 124 egz.
Dołącz do dyskusji: „Wprost” zmienia spis treści i sposób prezentacji materiałów