Zmiany w tygodnikach yellow Bauera
Wydawnictwo Bauer wprowadza zmiany w trzech swoich tygodnikach z segmentu yellow. “Na Żywo” i “Takie jest Życie” zwiększą liczbę stron, a “Życie na Gorąco” zyska odświeżony layout.
Tygodnik “Na Żywo” od wydania, które ukaże się w czwartek, zwiększy objętość z 40 do 48 stron. Dodatkowe strony zajmą nowe rubryki poświęcone show biznesowi, jak “Dieta gwiazd”, „Złote usta tygodnia”, „Szpiedzy widzą wszystko” czy „10 pytań, które zadajemy wszystkim”. Cena magazynu podniesiona zostanie o 5 groszy i wynosić będzie 1,40 zł.
O osiem stron wzrosła także objętość pisma “Takie jest Życie”, które do segmentu yellow trafiło w maju br. (wcześniej było to tygodnik typu true life stories). Pojawiły się na nich m.in. autorska rubryka Piotra Ostracha „Postrach gwiazd” oraz, powracająca w nowej formule, rubryka „Faceci są stuknięci”. Cena tytułu, który po zmianie liczy 48 stron, nadal wynosi 1,69 zł. Odświeżony numer “Takie jest Życie” ukazał się we wtorek.
“Życie na Gorąco” z kolei nie zmieni objętość ani ceny, a jedynie otrzyma nową szatę graficzną, którą przygotowała dyrektor artystyczna segmentu yellow Dorota Kaleta. Zmiany wprowadzone zostaną od wydania, które ukaże się w czwartek.
Odświeżone wydania “Na Żywo” i “Takie jest Życie” promowane będą w punktach sprzedaży i tytułach Wydawnictwa Bauer, zaś “Życie na Gorąco” wsparte zostanie kampanią w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN). Za kreację reklam odpowiada dział marketingu pionu rozrywkowego Bauera, a za zakup mediów - Mediaedge:CIA.
Z danych ZDKP wynika, że w okresie od stycznia do maja br. średnie rozpowszechnianie płatne razem tygodnika “Na Żywo” wyniosło 171 876 egz., pisma “Takie jest Życie”- 114 304 egz., a “Życia na Gorąco” - 616 336 egz.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w tygodnikach yellow Bauera