Agencja reklamująca Biedronkę bez 30 proc. zysku
Michał Fortowski awansował w biurze reklamy Multikino Media
Część sieci handlowych nie chce przywrócenia handlu w niedziele
Agencja iProspect ma nowego klienta
Nowy kreatywny Altavia Kamikaze + K2. Przeszedł z VML
Mazowsze chce przyciągnąć turystów, szuka agencji do kampanii
Carrefour wprowadza raty na zakupy już od 200 zł
Prowadządza "Dzień dobry TVN" pierwszą polską ambasadorką Douglas Collection
Dwa awanse w OMD Group
Znana sieć paliw z nową platformą komunikacyjną "Jasne, że na bp!"
Właściciel 4F ze stratą i bez 130 pracowników. Będzie mniej kolekcji
Branża reklamowa w Polsce chce zmniejszyć ślad węglowy. Nowe inicjatywy dot. AI
Prime Video mocniej reklamowany w Polsce niż Disney+. Netflix i SkyShowtime obcięły wydatki
Mocny apel sekretarza generalnego ONZ do świata mediów i reklamy. "Zaprzestańcie"
PKO Bank Polski ze statuetką Strategicznego Mecenasa Roku Filharmonii Narodowej w Warszawie
Danio stawia na sztuczną inteligencję we współpracy z influencerami
Michał Czubiński z awansem w GoldenSubmarine
Creative director agencji Gong w nowej roli
Kubota świętuje Pride Month kampanią “Tęczniej z dumy”
4Move partnerem polskich piłkarzy