Szef marketingu Carlsberga: telewizja już nie wystarcza
Szef VML Poland: nieprofesjonalne przetargi nie są domeną "Januszów biznesu", zdarzają się dużym markom
Barbara Pasterczyk, ING: "Budowanie marki w dzisiejszym świecie to ogromne wyzwanie i odpowiedzialność"
Paweł Adamczyk: to będzie rok Pepsi
Patologie w przetargach? Adrian Kawecki: kiedyś trzeba powiedzieć dość
Dariusz Chwierut: portfolio Wawel jest szerokie i różnorodne, ale to także duże wyzwanie marketingowe
Dagmara Szulce: musimy przywrócić branży reklamy jej kunszt
Magdalena Bigaj: biznesowi nie opłaca się dbać o dzieci w internecie
Dorota Wrotek- Gut: tegoroczną komunikację Biedronki opieramy na oszczędzaniu i bliskich relacjach z marką
Adrian Kawecki: rolą agencji mediowej ma być analiza strategiczna i wsparcie decyzji biznesowych klienta
Rafał Brzoska rusza z pomocą dla młodych ludzi. I przyznaje: gospodarka jest na krawędzi
Anna Sakowicz: współpraca z nami podniesie biznes klienta do najwyższej możliwej potęgi
Paweł Tyszkiewicz: uregulowanie opłat przetargowych dla agencji jest niemożliwe i niezgodne z prawem
Agnieszka Sora: o wliczaniu widowni OOH do oglądalności powinien zdecydować audyt
Prezes UOKiK: Kryptoreklama powinna być wstydem dla influencerów
Monika Bronowska, Mediabrands: klient płaci agencji za kompetencje, a nie za zakupione GRP
Marta Chalimoniuk-Nowak: Eko tylko z nazwy. Działania środowiskowe firm są często iluzoryczne
Marcin Dec: nie widzę sprzeczności w łączeniu funkcji prezesa Sigma Bis i Polska Press
Sylwia Chada, TikTok: bezpieczeństwo użytkowników naszym priorytetem
Izabela Sochacka, dentsu Polska: marki będą służyć konsumentom