„Niebezpieczne związki” kolejną nowością w TVP Info. Zaczną od wojny hybrydowej
Polsat z telewizją śniadaniową trzy razy w tygodniu? "Pracujemy"
Nowy dział w Polsat News zajmie się m.in. dziennikarstwem śledczym
Były reporter "Wiadomości" wrócił do Telewizji Polskiej
„Hotel Paradise” zyskał ponad 40 tys. widzów w TVN7
Hity z radia i streamingu oraz jubileusze na festiwalu Polsatu
Ważna menadżerka odeszła z TVN Warner Bros. Discovery
Cięcia w Disneyu. Ograniczono wydatki na telewizję
Nadawca nowej stacji naziemnej ma niemal million zł zysku
Kapela i Stanowski spotkają się w sądzie. Wpłynął pozew
Nagłe odejście z OpenAI. Tuż po ogłoszeniu nowego ChatGPT
T-Mobile Polska z 8,3 mln abonentów. Narzeka na inflację
Dziennikarka Kanału Zero oskarżona o powielanie rosyjskiej propagandy. Co na to Krzysztof Stanowski?
Oto laureaci nagród money.pl w tym roku
Intelektualne spa oraz o roli nowych mediów, dezinformacji i AI. Relacja z Patronite Forum 2024
KRRiT ściągnęła 10 tys. zł grzywny od YouTuberki
Amazon zamówił serial „Tomb Raider” od Phoebe Waller-Bridge
Sztuczna inteligencja opanuje wyszukiwarkę Google'a. Internautów czeka nowa jakość
Twórcy i wydawcy wciąż bez odpowiedzi od Tuska. „Oczekujemy wsparcia ze strony władz”
Brak porozumienia w Bauerze. Do akcji ma wkroczyć mediator
Wydawca „Do Rzeczy” zmienia status prawny. Jego właściciel szykuje nową strategię
Izba Wydawców Prasy z mocnym apelem do rządu. Ma dość "ręcznego sterowania"
„Tygodnik Podhalański” z kontem na Patronite
„Rzeczpospolita” i „Parkiet” znów z zyskiem. Rosną w internecie
Komisja Europejska o dezinformacji w Polsce. "Rosja ma specjalną strategię dla każdego państwa"
Rosyjskie media z zakazem nadawania w całej UE
Burda Media Polska zmienia strukturę. Odeszła szefowa HR
Intelektualne spa oraz o roli nowych mediów, dezinformacji i AI. Relacja z Patronite Forum 2024
Ważna menadżerka odeszła z TVN Warner Bros. Discovery
Marcin Popiel na nowym stanowisku w Ströer Polska
Domańska, Musiał, Drzymalska „nie mówią o seksie” w kampanii Storytel i SEXEDPL
Wniosek o upadłość europejskiego giganta odzieżowego. Setki pracowników stracą pracę
Poznań z nowym logo i strategią komunikacji. Nie wszystkim się podoba
Postproducentowi „Wiedźmina” szkodzą silna konkurencja i słaby dolar. Zapowiada oszczędności
17 proc. więcej na reklamy telewizyjne. Wielki wzrost TV Republika
Żabka dostarczy zakupy nawet w 15 minut. „Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush”