Założona w Polsce w 2014 roku giełda kryptowalut Zonda ogłasza zmianę nazwy na zondacrypto. Rebranding promuje kampania bilboardowa w Katowicach i Warszawie.
Zonda, giełda kryptowalut działająca w Europie Środkowo-Wschodniej, ogłosiła zmianę swojej nazwy na zondacrypto. Nowa marka sygnalizuje chęć skupienia na wykorzystaniu potencjału blockchaina i kryptowalut poprzez zaoferowanie pełnego ekosystemu zarówno dla doświadczonych, jak i początkujących inwestorów.
Rebranding to nie tylko zmiana nazwy.– niedługo giełda uruchomi bowiem swoją pierwszą kryptowalutę: zondacrypto Token (ZND).
Rebrandingowi towarzyszy kampania billboardowa w Warszawie i Katowicach, która sygnalizuje początek nowej ery w obrocie kryptowalutowym. To kolejny krok potwierdzający, że kryptowaluty to nie tylko cyfrowe linie kodu – to aktywa, które realnie przekładają się na nasze życie.
Grafiki na bilboardach odsłoniętych 1 maja w różnych częściach Warszawy i Katowic komunikowały rozwój Zondy, odsłaniając rąbka nadchodzącej nowości. W dniu rebrandingu grafika została zmieniona na nową, komplementarną ze starszą wersją oraz komunikatem nawiązującym do niedawnego znacznego wzrostu wartości bitcoina.