Reklama 2024-07-17
3

SOS Wioski Dziecięce wykorzystuje w kampanii sztuczną inteligencję

W najnowszej kampanii Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zderza obraz szkół, które mogą powstać dzięki zebranym środkom, z ich obecnym stanem. Wszystko dzięki narzędziom sztucznej inteligencji. 

Sceny w spocie SOS Wiosek Dziecięcych zostały zarówno stworzone od podstaw, przy użyciu narzędzi AI, jak i poprzez generatywne rozszerzanie istniejących materiałów fundacji. Autorem spotu jest agencja Supermassive.

– Praca w SOS Wioskach Dziecięcych to nieustanne szukanie sposobów na to, by pomóc darczyńcom wyobrazić sobie jak wielkie i dobre zmiany może przynieść ich wsparcie. Byliśmy pod ogromnym wrażeniem zarówno możliwości tworzenia nowych, wygenerowanych przez Supermassive rzeczywistości, jak i samej współpracy – w której agencja partnersko przeprowadziła nas przez proces używania nowych narzędzi i możliwych do osiągnięcia efektów – komentuje Olga Fiedorowicz, kierownik działu marketingu i fundraisingu w SOS Wioski Dziecięce.

Kampania będzie wyświetlana w Meta, sieci reklamowej Google i Youtube w lipcu i sierpniu bieżącego roku.

Autor: jd

Więcej informacji: SOS Wioski Dziecięce

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad miliona czytelników
KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas