Story House Egmont członkiem zwyczajnym Porozumienia Wydawców Książek – Związku Pracodawców
Czasopisma z bohaterami Disneya mniej zyskowne. Story House Egmont bez dywidendy
Inflacja nie zaszkodziła prasie dziecięcej. Story House Egmont zwiększył wpływy i zysk
Story House Egmont z magazynem „Dino Ranch”
Story House Egmont wydaje magazyn inspirowany serialem Netflixa
Story House Egmont: wpływy 4 proc. w górę, 9,6 mln zł zysku netto
Egmont wprowadza magazyn inspirowany kanałem dla dzieci na YouTubie
Egmont zmienia nazwę na Story House Egmont. „Czas na unowocześnienie komunikacji”
Egmont Polska bez książek dziecięcych stracił 20 proc. wpływów, zysk wzrósł do 9,7 mln zł
Wydawnictwo Egmont przedłużyło globalną umowę z Disney na czasopisma dla dzieci
Egmont wprowadza na rynek pismo „Hello Kitty”
Egmont wprowadza na rynek wydanie specjalne „Gaming” o grze „Among Us”
Wydawnictwo Egmont wydaje magazyn "Logo Explorer" dla dzieci
Małgorzata Sabala za Magdalenę Kosch-Maćkowiak na czele działu marketingu Egmont Polska
Egmont wprowadza na rynek pismo dla dziewcząt „BIA. Oficjalny magazyn”
Egmont skupi się na wydawaniu komiksów i pism dla dzieci oraz usługach marketingowych
Harper Collins Publisher sfinalizował przejęcie działu książki wydawnictwa Egmont Polska
Egmont Polska ograniczył koszty o 6 proc., 4,8 mln zł zysku netto zamiast straty
Egmont Polska nie będzie już wydawał książek dla dzieci. Jego właściciel sprzedaje ten dział do Harper Collins Publisher
Nowy magazyn dla dzieci "Top Wing" wydawnictwo Egmont Polska