POBIERZ DODATEK "KIERUNEK MARKETING, I CO DALEJ?"
Druga Pandora Gate wciąż jest możliwa. Ekspertka uderza w chciwość mediów społecznościowych
Przewrócone „P” jako logo Poznania wywołało burzę w sieci. Co na to eksperci?
Szefowa marketingu Biedronki o rywalizacji z Lidlem: "Mamy prawo do obrony naszego wizerunku"
AI tylko pomoże marketerom? Szef marketingu Mastercarda nie ma wątpliwości
Szef VML Poland: nieprofesjonalne przetargi nie są domeną "Januszów biznesu", zdarzają się dużym markom
Banki z roku na rok wydają więcej na reklamę. "Branża buduje wizerunek praktycznego partnera"
Branża marketingowa ujawnia zarobki. Kobietom ciągle płaci się mniej
Dom produkcyjny rozjechał łąkę, kręcąc reklamę. "Nic nie zniszczyliśmy"
Paweł Adamczyk: to będzie rok Pepsi
Śledzące reklamy do lamusa? Trybunał Sprawiedliwości UE z ważnym wyrokiem. „Mocny cios dla branży reklamowej”
Patologie w przetargach? Adrian Kawecki: kiedyś trzeba powiedzieć dość
Managerowie z dyplomami MBA na Collegium Humanum. Wśród nich dyrektorzy komunikacji i marketingu
Bojkot Oleju Kujawskiego. "Konsumenci mogą być zmęczeni angażowaniem ich w kolejne formy protestu"
Marcin Gudowicz na czele biura reklamy TVP. Trudny powrót po latach
Biedronka i Lidl coraz ostrzej walczą w reklamach. „Gier o tron” będzie więcej
W TV Republika sześć razy mniej reklam niż przed bojkotem
Sigma Bis to nie dom mediowy, tylko konwojent przewożący państwowe pieniądze
Po co Wedel umieścił planszę o mowie nienawiści w TV Republika? "Są rzeczy ważniejsze niż sprzedaż za wszelką cenę"
Wedel zamiast swojej reklamy w TV Republika emituje planszę o mowie nienawiści