„Do Rzeczy”: pierwszy numer ze sprzedażą 121-123 tys. egz.
Sprzedaż ogółem pierwszego numeru „Do Rzeczy” (Orle Pióro) wyniosła między 121 a 123 tys. egz. - wynika z prognozy podanej przez Michała M. Lisieckiego, wydawcę tygodnika.
Z tych samych danych wynika, że rozpowszechnianie płatne razem pierwszego numeru wyniosło z kolei między 130 a 132 tys. egz. Wydanie to ukazało się w nakładzie 200 tys. egz. w piątek 25 stycznia br. i było na rynku przez 9 dni (od drugiego numeru tytuł ukazuje się w każdy poniedziałek).
Dla porównania, pierwsze cztery wydania pisma braci Karnowskich „W Sieci”, które debiutowało pod koniec listopada ub.r., sprzedały się - według danych własnych wydawcy - w liczbie 120 tys. egz. (pierwsze trzy numeru ukazały się w cyklu dwutygodniowym).
Od drugiego wydania „Do Rzeczy” ma nakład wynoszący 220 tys. egz. i jest wsparte kampanią która obejmuje telewizję, radio, internet, prasę, nośniki zewnętrzne, a także promocję w punktach sprzedaży. Przygotowała ją agencja Nano Marketing, wchodząca w skład PMPG.
>>> „Newsweek” wyżej od „Uważam Rze”, „GP” przed „Wprost”
„Do Rzeczy” to liczący 100 stron konserwatywny tygodnik opinii, dla którego piszą głównie byli publicyści „Uważam Rze” (Presspublica), a także dotychczasowi dziennikarze „Rzeczpospolitej”, Kataryna czy Paweł Kukiz. Jego redaktorem naczelnym jest Paweł Lisicki. Cena tygodnika to 3,95 zł.
Dołącz do dyskusji: „Do Rzeczy”: pierwszy numer ze sprzedażą 121-123 tys. egz.
"Uwarzak" i "DRz" prezentują całkiem niezły poziom, dzieło Karnowskich to partyjna agitka.